اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 110

سیستم هوشمند توزیع آب سوادکوه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: سیستم کنترل هوشمند منابع تأمین، کنترل و توزیع آب از راه دور شهرستان سوادکوه با هزینه 700 میلیون ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سیستم هوشمند توزیع آب سوادکوه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران  محمدتقی حسین‌زاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: کیفیت آب شرب سوادکوه با آب معدنی مطابقت داشته و مسئله تنظیم فشار شبکه به دلیل کوهستانی بودن منطقه و جلوگیری از هدر رفت آب و ترمیم شبکه‌های فرسوده این شهرستان در اولویت است.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی سیستم تله متری و کنترل تأسیسات در چهار شهر ساری، محمودآباد، تنکابن و سوادکوه همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سوادکوه در این مراسم با بیان این‌که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها است، افزود: همکاران شرکت آب و فاضلاب مازندران باید از فرصت مناسب دهه فجر برای تبیین هر چه بهتر ارزش‌های مقدس انقلاب شکوهمند 57 استفاده کنند.

عزیز باقری با اشاره به این‌که این انقلاب با رهبری امام‌خمینی (ره) و حضور گسترده ملت ایران به ثمر نشست و این مردم در طول سه دهه اخیر جانفشانی‌های بسیاری برای حفظ انقلاب داشته‌اند، گفت: باید با توجه به خواسته شهروندان رفع نیازهای مردم از سوی مسئولان در اولویت قرار گیرد.

انتهای‌پیام/2296/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول