اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله خیز / 108

مرکز استعدادهای درخشان چالوس به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در ایام مبارک دهه فجر، مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان چالوس با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مرکز استعدادهای درخشان چالوس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، صبح امروز در پنجمین روز از دهه فجر مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی این شهرستان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس در این مراسم گفت: فضای فیزیکی، تجهیزات و امکانات آموزشی نقش مؤثری در تعلیم و تربیت دارد و یکی از مؤلفه‌های اثرگذار در آموزش و یادگیری دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

محمدصادق فرزیب افزود: سبک معماری به کار برده در فضاهای آموزش امروزه نقش کلیدی دارد و در این راستا تلاش شده تا از معماری مناسبی برای ساختمان مرکز استعدادهای درخشان این شهرستان استفاده شود.

وی ادامه داد: فضای معماری دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی چالوس بیانگر این است که این مرکز مکان شایسته‌ای برای تولید علم و فرهنگ است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس گفت: تاکنون 350 مرکز استعدادهای درخشان در سطح کشور احداث شده است.

فرزیب اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس بود که در مدت پیش‌بینی شده به بهره‌برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش چالوس عنوان کرد: یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه صرف شده است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی چالوس دارای 12 کلاس و با زیربنای 2 هزار و 650 متر مربع احداث شده و دانش‌آموزان خلاق و مستعد شهرستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت و کجور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دانش‌آموزان حافظ دستاوردهای انقلاب باشند

امام جمعه چالوس نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلابی که امام‌خمینی (ره) به وجود آورد استمرار بعثت و رسالت پیامبر اکرم (ص) است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی مهم‌ترین هدف از بعثت رسول خدا را بالا بردن سطح اندیشه، معرفت و تفکر علمی و فکری انسان‌ها عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی تحقق بخش این شعارها بوده و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و فرهنگی گویای این امر است.

وی خطاب به جوانان و دانش‌آموزان تأکید کرد: همه شما باید برای حفظ استقلال و استمرار کرامت‌هایی که خداوند به برکت پیامبران و خون شهدا به ما عطا کرده تلاش کنید و حافظ و نگهبان این عزت‌ها و دستاوردهای انقلابی باشید.

راشدی‌ افزود: در دنیا انقلاب‌های متفاوتی از جمله انقلاب سیاسی، مذهبی، اجتماعی و مردمی رخ داده است ولی انقلاب اسلامی دو ویژگی مهم دارد که هیچ یک از انقلاب‌ها ندارند و آن مردمی و اسلامی بودن انقلاب اسلامی است که آن را از سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت کرده است.

انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و عظمت داد

فرماندار چالوس نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی بود که به اسلام، ایران اسلامی و مردم ایران جایگاه بخشید و عزت و عظمت داد.

سید قدیر رضایی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز نظام اسلامی با رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای سرآمد کشورهای پیشرفته دنیا شده است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طول 34 سال از عمر انقلاب نشان از عظمت، اقتدار و قدرت بی‌بدیلی است که با همت و تلاش مردم و مسئولان به دست آمده است.

رضایی تصریح کرد: مرکز استعدادهای درخشان شهرستان چالوس جزو مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس اظهار داشت: 100 درصد پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان اجرایی شده است.

وی در پایان گفت: از مجموع 205 پروژه سفر رهبری به شهرستان چالوس، 94 درصد پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول