اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار

پروژه‌های ورزشی مهر ماندگار استان مرکزی در موعد مقرر تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تکمیل پروژه‌های ورزشی مهر ماندگار در استان نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار است.

پروژه‌های ورزشی مهر ماندگار استان مرکزی در موعد مقرر تکمیل می‌شود

سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: پروژه پیست پاکل شازند و کوه سرخه اراک دو پروژه ورزشی مهر ماندگار در استان مرکزی هستند که برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها به 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: پروژه پیست پاکل 20 میلیارد ریال و پروژه کوه سرخه اراک 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که به منظور جذب این اعتبارات اخیرا دیداری با معاونان وزیر ورزش در تهران داشته و خواستار ابلاغ هر چه سریع‌تر این اعتبارات شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به دیدار خود با مدیرکل توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل توسعه ورزش روستایی و عشایری و مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: این دیدارها به منظور توسعه ورزش استان در بعد ورزش همگانی، روستایی و عشایری، ورزش حرفه‌ای و تخصصی و پیگیری اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی مهر ماندگار و مصوبات دور دوم و سوم سفر هیئت دولت به استان انجام شده که نتایج بسیار خوبی نیز برای ورزش استان به همراه داشت.

ملکی ادامه داد: از مصوبات ورزشی سفر هیئت دولت به استان هم اکنون پروژه یک هزار نفری خمین، سالن سه هزار نفری اراک و چندین پروژه دیگر نیازمند تزریق اعتبارات است که با این پروژه‌ها با تأمین اعتبارات به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی گفت: تعاملات بسیار خوبی با کارشناسان فنی و تخصصی وزارت ورزش برقرار شده است که امید می‌رود بتوانیم از این تعاملات به نفع ورزش استان بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام/00287/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول