اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

توطئه‌های استکبار جهانی بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: ریاست جمهوری با افتتاح پروژه‌های مختلف در شرایط وجود تحریم‌های فراوان دشمنان را ناامید می‌کند و به دنیا نشان می‌دهد که توطئه‌های استکبار جهانی بی‌اثر است.

توطئه‌های استکبار جهانی بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان حضور مردم در صحنه را موجب پیروزی قیام پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) دانست و اظهار داشت: امیدواریم، مردم ایران اسلامی نیز مانند همیشه در تمام صحنه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه حضوری فعال و دشمن‌شکن داشته باشند.

وی با اشاره به رونمایی از پرتاب جدیدترین جنگنده ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: این جنگنده در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر با نام «قاهر 313» رونمایی می‌شود که نشان از پیشرفت‌های روزافزون این ملت عزتمند و ولایی دارد.

عسکری تصریح کرد: ریاست جمهوری با سفرهای استانی و افتتاح پروژه‌های مختلف در شرایط وجود تحریم‌های فراوان به ملت ایران امید داده و دشمنان را ناامید می‌کند و به دنیا نشان می‌دهد که توطئه‌های استکبار جهانی بی‌اثر است.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها و حامیان آنها در سوریه از موفقیت خود ناامید شده‌اند، ابراز داشت: رهبر شورشیان و رئیس ائتلاف ملی مخالفان دولت دو روز گذشته آمادگی خود را برای مذاکره با نمایندگان ‌حکومت سوریه اعلام کرد.

عسکری در مسائل دیپلماسی و نظامی اعلام مذاکره را به معنی تسلیم ذکر و عنوان کرد: در جریان جنگ 33 روزه لبنان نیز رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرد که به منزله شکست آن بود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: با توجه به پشتیبانی نظامی و تدارکاتی گسترده‌ رژیم صهیونیستی از شورشیان آنها تنها به یک مرکز نظامی در حومه دمشق حمله کردند تا سوریه را که خط مقدمی برای این رژیم به شمار می‌رود، بشکنند.

عسکری بیان داشت: در این حملات ارتش سوریه یک سری تجهیزات نظامی صهیونیستی را که همه در این مرکز نظامی نگهداری می‌شدند به غنیمت گرفت، اما این رژیم زمانی که دیگر از پیروزی ناامید شد، چند بار به این مرکز حمله کرد تا آثار جنایت‌های خود را پاک کنند.

وی اذعان داشت:‌ رژیم صهیونیستی به اندازه‌ای از این موضوع و حمله تلافی‌جویانه سوریه وحشت دارد که بسیاری از شهرهای خود از جمله حیفا و بیت‌المقدس و همچنین برخی از مراکز اشغالی را تخلیه کرده است.

انتهای پیام/80001/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول