اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

ایران اسلامی کابوسی دردناک برای استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: ایران اسلامی امروز با دستیابی به فنون و علوم پیشرفته به کشوری مقتدر و کابوسی دردناک برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

ایران اسلامی کابوسی دردناک برای استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی گفت: شاخص‌های توسعه‌ای کشور با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و ملت ایران اسلامی به پیروی از بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها جنگ را با اقتدار تمام مدیریت کردند بلکه در بخش خودکفایی کشور صحنه‌های حماسی و شگفت‌انگیزی را خلق کردند که منجر به تحیر دشمنان شد.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری، هاشمی با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی افزود: امام خمینی(ره) با تیزبینی و اشراف کامل به اقدامات ستم‌شاهی که در راستای تامین منافع بیگانگان و ضدیت با منافع ایران بود، حرکت معنوی و الهی خود را برای ساقط  کردن رژیم طاغوت شروع کرد.

هاشمی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب هیچ حرکتی در راستای انگیزه بخشیدن به خلاقیت جوانان ایرانی و خودکفایی کشور صورت نمی‌گرفت و همه مایحتاج مردم توسط کشورهای استکباری که تنها به سود این کشورها بود تامین می‌شد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: مردم با مشاهده اقدامات غیرقانونی و ضدمردمی رژیم طاغوت به ندای ملکوتی امام و پیشوای خود در سرنگونی رژیم پاسخ مثبت دادند و آماده هرگونه جانفشانی و ایثارگری برای پیروزی انقلاب شدند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان که از یکپارچگی و انسجام مسلمانان با ایران اسلامی به وحشت افتاده بودند شخص دیوانه‌ای به نام صدام را به جنگ علیه انقلاب نوپا تشویق و ترغیب کردند و با این نیت که این نظام از بین رفتنی است با قاطعیت تمام از رژیم بعث عراق حمایت کردند.

 هاشمی تصریح کرد: دشمنان با عدم درک درست از خلوص و نیت خالصانه مردم ایران در پشتیبانی از نظام الهی خود، تنها به مادیات قضیه نگاه کردند و جنبه معنوی و فرهنگ بسیجی ملت را نادیده گرفتند که همین موضوع منجر به شکست طراحی‌های استکبار جهانی شد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با ترویج روحیه بسیجی عملاً دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ساختند و جوانان را به کارهای عظیمی ترغیب کردند که راه سعادت و شکوفایی کشور را هموار کرد.

هاشمی تصریح کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی به تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی(ره) و پس از رحلت ایشان، به تبعیت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری که با اقتدار و عزت راه و مسیر امام (ره) را در پیش گرفته‌اند، به دستاوردهای شگفت‌انگیزی در بخش‌های مختلف دست پیدا کرده است که دشمنان دیگر توان مقابله با این کشور را ندارند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: هم‌اکنون ایران اسلامی با جدیت به دنبال اهداف و استراتژی خود در مقابله با ظالمان در جهان است و در این مسیر مردم کشورهای اسلامی منطقه در موج بیداری خود با الگوبرداری از ایران اسلامی بر حکام ستمگر و دست نشانده خود شورش کردند و خواهان انتخاب مسیر جمهوری اسلامی ایران برای ایستادگی در مقابل استکبار و صهیونیزم جهانی هستند.

وی اعلام کرد: ایران اسلامی امروز هم به واسطه دیدگاه‌های خاص خود در ترویج فرهنگ ایثارگری و بسیجی و هم به‌واسطه دست‌یابی به فنون و علوم پیشرفته به کشوری مقتدر و کابوسی دردناک برای استکبار جهانی تبدیل شده و تنها کشوری است که در جهان از مظلومان و بی‌پناهان نیز حمایت می‌ٰکند.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول