اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

دفاتر ازدواج آسان در شهرهای مازندران راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: دفاتر ازدواج آسان در شهرهای مازندران راه‌اندازی شود.

دفاتر ازدواج آسان در شهرهای مازندران راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، زهرا شرف‌الدین صبح  امروز در جلسه بررسی وضعیت ازدواج و طلاق در مازندران در فرمانداری بابل اظهار داشت: مسئله طلاق باید آسیب‌شناسی شود و جلسات هدفمند با مبدا و مقصد مشخص برای آن تعریف شود تا خروجی خوبی داشته باشد.

وی افزود: تا زمانی که امر طلاق ریشه‌یابی نشود برنامه‌ریزی درستی نخواهیم داشت، هنوز در استان جلسه خاصی تحت عنوان بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و عفاف انجام نگرفت.

شرف‌الدین بیان داشت: باید مسئولان نسبت به این قضیه حساس شوند چرا هیچ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری درباره وضعیت طلاق و ازدواج در مازندران نداریم که به صورت بومی به این امر بپردازد.

وی گفت: تا زمانی که آسیب‌شناسی درستی از فعالیت خود نداشته باشیم موفق نخواهیم شد زیرا مسیر هدایت، رفتن و رسیدن به مقصد خوب تداعی نشده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اذعان داشت: باید یکی از دستورات مهم شورای اداری ارائه فعالیت آماری در این باره باشد.

وی گفت: از اقدامات خوبی که درباره کاهش طلاق انجام گرفته افزایش ساعت آموزشی به زوجین در شبکه بهداشتی و پزشکی از دو ساعت به شش ساعت است.

شرف‌الدین افزود: تسریع در تسهیلات ازدواج با هماهنگی فرمانداران، تشکیل کارگروه تحکیم خانواده با قوت و زمان‌بندی منظم، تشکیل دفاتر ازدواج آسان در شهرستان‌ها و توجه به آموزش قبل از ازدواج به طور جدی از نکات مهم در کاهش طلاق است.

انتهای پیام/86009/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول