اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

ازدواج آسان تبلیغ شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه گفت: روحانیون، ائمه جمعه و مبلغان مذهبی در گسترش ازدواج آسان در مناسبت‌های ملی و مذهبی، فرهنگ‌سازی و تبلیغ کنند.

ازدواج آسان تبلیغ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت ازدواج و طلاق این شهرستان با تاکید بر اهمیت خانواده در آموزه‌های دینی اظهار داشت: عوامل مؤثر بر کاهش ازدواج و افزایش طلاق در شهرستان سوادکوه مورد تحقیق میدانی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در دین اسلام گفت: حفظ و حراست از کیان خانواده مورد تاکید آموزه‌های قرآنی و دینی است.

رحمتی خانواده سالم را از شاخصه‌های اصلی جامعه سالم و پویا ارزیابی کرد و افزود: برنامه‌های جامع و کاربردی برای تحکیم بنیاد خانواده تدوین شود.

عضو کمیته تحکیم خانواده کارگروه طرح تحول اجتماعی و فرهنگی شهرستان سوادکوه خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و بررسی عوامل مؤثر بر کاهش ازدواج و افزایش طلاق در شهرستان سوادکوه مورد تحقیق میدانی قرار گیرد.

رحمتی افزود: بررسی پرونده‌های طلاق و استفاده از پرسش‌نامه و مصاحبه با همکاری دادگستری، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی سوادکوه تدوین و به فرمانداری ارسال شود.

وی خواستار تلاش هدفمند و زمان‌بندی شده کارگروه تحکیم بنیان خانواده سوادکوه شد و افزود: دوره آموزشی برای زوجین کارکنان و یا بستگان درجه اول آنان که حداکثر پنج سال از ازدواجشان گذشته است برای اجرای آموزش مهارت‌های زندگی با رویکرد دینی توسط کمیته امور بانوان فرمانداری سوادکوه برنامه‌ریزی می‌شود.

عضو کارگروه تحول اجتماعی و فرهنگی سوادکوه خواستار همکاری ائمه جمعه، روحانیون و مبلغان مذهبی برای ترویج موضوع خانواده اسلامی شد و گفت: روحانیون و ائمه جمعه و مبلغان مذهبی در گسترش موضوع ازدواج آسان در مناسبت‌های ملی و مذهبی، فرهنگ‌سازی و تبلیغ کنند.

انتهای پیام/86015/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول