اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

14 میلیارد ریال محکومیت تعزیراتی در استان بوشهر صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در 10 ماه گذشته 14 میلیارد ریال محکومیت تعزیراتی برای قاچاقچیان کالا و سوخت در استان بوشهر صادر شد.

14 میلیارد ریال محکومیت تعزیراتی در استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی صبح امروز در نشست مدیران دستگاه قضا در استان بوشهر اظهار داشت: در 10 ماه گذشته استان بوشهر در زمینه فعالیت‌های تعزیراتی از جایگاه 30 به 10 استان برتر رسیده است.

وی افزود: در برخی بخش‌ها بیش از هزار درصد عملکرد ما در تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزایش داشته است.

احمدی اضافه کرد: به منظور تسریع انجام خدمات، نیروهای تعزیرات را بعد از ظهرها نیز به کار می‌گیریم به طوری که اکنون پروژه‌های تعزیراتی در استان بوشهر را در کمتر از یک روز مختومه می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: با وجود توقعاتی که مردم دارند اما باید با مشکلات کمبود نیرو و منابع مالی کار کنیم.

احمدی تصریح کرد: جلوگیری از تضییع حقوق مردم و لزوم نظارت و کنترل بر بازار، یکی دیگر از وظایف سازمان تعزیرات حکومتی است.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات ما در بخش نیرو و بودجه است، اظهار داشت: در 10 ماهه گذشته 14 میلیارد ریال محکومیت تعزیراتی صادر شده و 500 هزار لیتر سوخت به شبکه دولت برگشت دادیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: مسئولان اجرایی می‌توانند از کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از اخلال در سیستم بازار، تنظیم بازار، تأمین بهداشت محیط و مواد غذایی و دستیابی به اهداف دولت و رضایتمندی مردم بهره بگیرند.

احمدی گفت: در حال حاضر تاکنون 97 درصد پرونده‌های تعزیراتی در استان رسیدگی شده اما با وجود حجم کار، نیازمند حمایت‌های مادی از سوی مسئولان ارشد استان هستیم.

وی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای قانون و آیین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی، هماهنگی و پشتیبانی از مجریان طرح و سایر وظایفی که ستاد پشتیبانی تنظیم بازار تعیین کرده است از جمله مهم‌ترین وظایف کمیسیون تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام/66006/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول