اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

کلنگ پروژه بازگشایی خیابان توحید سرابی به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر کلنگ پروژه بازگشایی خیابان 16 متری توحید سرابی تویسرکان به زمین زده شد.

کلنگ پروژه بازگشایی خیابان توحید سرابی به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، همزمان با بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا پروژه بازگشایی خیابان 16 متری توحید سرابی پشت بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) توسط فرماندار شهرستان تویسرکان به زمین زده شد.

در حاشیه این آیین شهردار تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: طرح بازگشایی خیابان 16 متری توحید سرابی پشت بیمارستان حضرت ولی‍عصر(عج)  به طول یک هزار و 210 متر و عرض 16 متری در مساحت 19 هزار و 330 متر مربع  با اعتبار 30 میلیارد ریال به منظور رفع مشکل ترافیکی خیابان امام حسین(ع) و روان‌سازی و تسهیل تردد، کلنگ‌زنی شد.

عزیزالله مالمیر با تأکید بر اینکه رفاه و آرامش مردم اولویت برنامه‌های شهرداری است، افزود: کلنگ طرح بازگشایی خیابان فردوسی به بلوار میررضی و تپه نورالشهدا به منظور حل مشکل ترافیک خیابان حافظ شرقی و روان‌سازی ترافیک به زمین زده شد.

وی طول پروژه 200 متر، عرض 20 متر و مساحت 4 هزار متر اعلام کرد و گفت: تملک زمین در راستای اجرای طرح مبلغ 4 میلیارد ریال و زیرسازی و آسفالت یک میلیارد ریال است که در مجموع بهره‌برداری از این طرح 5 میلیارد ریال نیاز دارد.

شهردار تویسرکان در خصوص ترمیم و روکش آسفالت خیابان باهنر و انقلاب گفت: روکش آسفالت خیابان باهنر به متراز 9 هزار و 800 متر مربع با صرف یک میلیارد و 176 میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به 8 هزار و 664 متر مربع روکش آسفالت خیابان انقلاب تویسرکان با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 39 میلیون و 680 هزار ریال تصریح کرد: برای اجرای عملیات آسفالت این دو طرح 2 میلیارد و 215 میلیون و 680 هزار ریال اعتبار صرف شده است.

مالمیر در ادامه از افتتاح سالن ستاد مدیریت بحران چندمنظوره در روزهای آینده دهه فجر خبر داد و افزود: سالن مدیریت بحران در زمینی به مساحت 2 هزار 500 متر مربع در بنای یک هزار و 260 متر مربع با حضور مسئولان شهرستان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تویسرکان بیان کرد: برای خرید زمین و احداث ساختمان اداری سالن چندمنظوره ستاد مدیریت بحران تویسرکان 17 میلیارد و 600 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و داخلی شهرداری هزینه صرف شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این سالن زمان وقوع بلایا و بحران، ظرفیت پاسخگویی به نیاز یک هزار نفر را دارد، ابراز داشت: پس از افتتاح این فضا برای برگزاری کلاس‌ ورزشی و بر اساس توافق انجام شده، جمعیت هلال احمر هم در مواردی نظیر آموزش افراد، می‌تواند از سالن فوق استفاده کند.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول