اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

کرمانشاه، استان برتر در زمینه پیشگیری از اعتیاد است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در زمینه پیشگیری از اعتیاد و انجام فعالیت‌های فرهنگی در این راستا، مقام برتر را به‌دست آورده است.

کرمانشاه، استان برتر در زمینه پیشگیری از اعتیاد است

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بیشترین مواد مصرفی در استان مصرف مواد مخدر سنتی است، تاکید کرد: خانواده‌ها باید آگاهی خود را درباره مواد مخدر خطرناک صنعتی نیز افزایش دهند و مواظب جوانان خویش به منظور قرار نگرفتن در دام اعتیاد باشند.

محمدی تصریح کرد: اعتیاد یک معضل اساسی در جامعه است که هم فرد معتاد و هم اعضای خانواده وی را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند و زمینه بسیاری از انحرافات و ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با معتادان، افزایش آگاهی مردم و خانواده‌ها از عوامل کاهش این پدیده خانمان‌سوز است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه معتادان بسیاری در استان موفق به ترک اعتیاد شده و به عرصه کار و اجتماع برگشته‌اند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بدانند نحوه برخورد با معتادان اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد چرا که برخورد قهری با معتاد کارساز نیست.

محمدی با یادآوری این مطلب که استان کرمانشاه در زمینه پیشگیری از اعتیاد و انجام فعالیت‌های فرهنگی در این راستا  استان برتر در کشور شده است، تاکید کرد: اعتیاد مسئله خطرناکی است که خانواده‌ها را درگیر می‌کند و یک تهدید برای جامعه از جهات مختلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول