اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

زنان در راستای شناخت ارزش و ضدارزش‌ها گام بردارند

خبرگزاری فارس: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: زنان باید با شناخت ارزش‌ها و ضدارزش‌ها، گام‌های متعالی در پیشرفت جامعه بردارند.

زنان در راستای شناخت ارزش و ضدارزش‌ها گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سعید جعفری در نشست با زنان فعال فرهنگی اجتماعی اهواز اظهار کرد: قناعت و مقاومت لازمه دستیابی به پیشرفت است.

وی با اشاره به بحث اسلامی‌سازی سبک زندگی، روی آوردن به تجملات را زمینه‌ساز بدبختی انسان در دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: با فرهنگ تجمل‌پرستی، پیشرفت حاصل نمی‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: بحث اسلامی‌سازی سبک زندگی در این راستا از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که انتظار می‌رود، بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی پیرامون این بحث همفکری کنند و آن را در سطح جامعه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه زنان باید با شناخت ارزش‌ها و ضدارزش‌ها، گام‌های متعالی در پیشرفت بخش‌های مختلف جامعه بردارند، تصریح کرد: بانوان با همفکری، گام‌های انقلاب را سریع‌تر پیش ببرند تا به ظهور منجی عالم بشریت نزدیک شویم.

جعفری عنوان کرد: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر، شورای فرهنگ عمومی، حجاب و عفاف و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و حضور بیشتر آنها در جامعه، باید پررنگ‌تر شود.

وی در پایان بیان کرد: تربیت نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی براساس آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی توسط زنان، با توجه به توطئه‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی یک ضرورت محسوب می‌شود که باید با دقت و جدیت به آن توجه کرد.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول