اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:

دبیرستان‌های علوم معارف تامین کننده مدیریت آینده کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: هدف توسعه دبیرستان‌های علوم معارف اسلامی صدرا توسعه نیروی انسانی کارآمد و مفید برای نظام و تامین کننده مدیریت آینده استان و کشور هستند.

دبیرستان‌های علوم معارف تامین کننده مدیریت آینده کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین بلک صبح امروز در مراسم افتتاح دبیرستان‌های علوم معارف اسلامی صدرای بهبهان اظهار کرد: امروز در اوایل بازگشایی مدارس شاهد راه‌اندازی و افتتاح نخستین دبیرستان‌های علوم معارف اسلامی صدرای این شهرستان هستیم که با توجه به استعدادهای خوب علمی، اخلاقی و معنوی بهبهان، شایسته بود که ما این نهال پرثمر را در این شهرستان غرس کنیم.

وی تصریح کرد: دبیرستان‌های علوم معارف اسلامی در واقع دربرگیرنده این رشته مقدس بوده که تعداد آنها تا سال گذشته در خوزستان هفت مرکز بوده که در سال جاری پنج مرکز دیگر به آنها افزوده خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه افزود: این مراکز فارغ‌التحصیلان زیادی داشته که بسیار موفق نیز بوده‌اند به گونه‌ای که در بسیاری از آنها دانش‌آموختگان به طور 100 درصد در کنکور قبول شده و به مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه راه پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموختگان دبیرستان‌های علوم معارف اسلامی از بنیه بسیار خوب علمی، اخلاقی و تربیتی برخوردار بوده و هدف در گسترش این مراکز توسعه نیروی انسانی کارآمد و مفید برای نظام جمهوری اسلامی ایران و تأمین آینده و مدیریت استان و کشور عزیزمان است.

بلک در خصوص دروس تدریس شده در دبیرستان‌های صدرا گفت: در این دبیرستان‌ها متون تعریف شده‌ای از سوی آموزش و پرورش وجود داشته و در کنار آن، دروس غنی و ارزشمندی که در رشته‌های علوم انسانی و معارف اسلامی وجود دارد، تدریس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های فوق برنامه‌ای از قبیل اردو، کلاس‌های آموزشی و کمک درسی نیز داشته که دانش آموزان ما را در اوقات فراغت بسیار توانمند کرده تا در رویدادهای علمی کشور، افتخارات و موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول