اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

24 پروژه عمرانی بهزیستی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 24 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرهای سراسر استان خبر داد.

24 پروژه عمرانی بهزیستی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

رضا ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 24 پروژه‌ عمرانی در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل افتتاح و کلنگ‌زنی واحدهای مسکن مددجویی، مراکز ترک اعتیاد، مراکز خدمات و افتتاح گروه‌های همیار است.

وی تصریح کرد: افتتاح سه واحد مسکونی و مرکز بهبود اقامتی معتادان در کمیجان، افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک، مرکز توانبخشی روزانه، دو واحد مسکن مددجویی در تفرش، یک واحد مسکونی در فراهان، 44 واحد مسکونی در شازند، 8 واحد مسکونی در آشتیان، 17 واحد در دلیجان، کلنگ‌زنی مسکن مهر 10 واحدی، افتتاح مرکز مشاوره والایش و افتتاح مهد کودک ستاره و مهد قرآنی گل‌های بهشت در زرندیه بخشی از این پروژه‌ها است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بهره‌برداری از پروژه 72 واحدی مهر، 38 واحد نابینایان در اراک، بهره‌برداری از چهار واحد مسکونی مددجویی، مؤسسه پیشگیری انعکاس در محلات، راه‌اندازی مرکز خصوصی غربالگری شنوایی نوزادان و شیر خواران ساوه، افتتاح گروه همیار کارآفرینان و کلنگ‌زنی مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان دلیجان را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این نهاد در دهه فجر برشمرد.

ربیعی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب به مردم است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا به دستاورد‌های مهم در عرصه‌های علمی، صنعتی، نظامی، پزشکی و... دست یافته و در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد که بدون شک این عزت و اقتدار مرهون و مدیون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف کشور است.

انتهای پیام/87008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول