اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

طرح‌های صنعتی و دامی در دلیجان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر چند طرح‌ صنعتی و دامی با حضور استاندار مرکزی در شهرستان دلیجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طرح‌های صنعتی و دامی در دلیجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عصر امروز استاندار مرکزی و مسئولان استان و شهرستان دلیجان در شرکت کیمیا‌فرآور حضور یافته و واحد تولید انواع قیر پالایشگاهی در این شرکت را مورد بهره‌برداری قرار داد.

شرکت کیمیافرآور تولید کننده انواع قیرهای پالایشگاهی است که با زیربنای 2 هزار و 50 متر دارای پنج هزار متر مربع فضای پالایشگاهی از سال 1389 با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی کار خود را آغاز کرده است.

این واحد صنعتی تولید کننده قیر پالایشگاهی با ظرفیت 40 هزار تن در سال، در فاز اول زمینه اشتغال 14 نفر را در این شهرستان فراهم آورده است.

استاندار مرکزی همچنین یک واحد پرورش بلدرچین گوشتی و مولد با ظرفیت چهار هزار قطعه مولد و 60 هزار قطعه گوشتی مورد بهره‌برداری قرار داد.

این طرح دامی که با 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری خصوصی و 15.8 میلیارد ریال تسهلات بانکی به بهره‌برداری رسید زمینه اشتغال هفت نفر را فراهم ساخته است.

17 واحد مسکونی بهزیستی در دلیجان که به صورت خود مالکی و با کمک 40 میلیون ریالی بلاعوض از طرف بهزیستی دلیجان احداث شده از دیگر طرح‌هایی بود که استاندار مرکزی به مناسبت دهه فجر در شهرستان دلیجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

استاندار مرکزی همچنین کلنگ احداث مجتمع ذخیره سازی گندم دلیجان با10 سیلو و ظرفیت پنج هزار تن نیز به زمین زد.

با احداث این مجتمع کارخانه آرد با ظرفیت 250 تن در شبانه روز تولید و کارخانه نان سنتی با ظرفیت تولید 30 تن در شبانه روز راه‌اندازی خواهد شد.

عملیات اجرایی مرکز نگهداری معلولان ذهنی در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع با کمک 2.2 میلیارد ریالی خیران شهرستان نیز آغاز شد.

انتهای پیام/87010‌/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول