اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان:

اداره استاندارد متولی استاندارد‌سازی فعالیت‌های صنعتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: اداره استاندارد متولی رسیدگی به اجرای استاندارد‌های اجباری برای واحد‌های صنعتی و تولیدی مشمول این استاندارد‌ها است.

اداره استاندارد متولی استاندارد‌سازی فعالیت‌های صنعتی است

سعادت بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روند اجرای استاندارد‌های اجباری نسبت به فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد تعاملاتی را با یکدیگر در راستای صدور پروانه تأسیس و بهره‌برداری واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی ملزم به رعایت الزامات مشخص شده از سوی اداره استاندارد هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه واحد‌های صنعتی که دارای استاندارد اجباری هستند تمام فعالیت‌های خود را باید براساس استاندارد‌های قانونی انجام بدهند، تصریح کرد: فرایند واحد‌های صنعتی دارای استاندارد اجباری باید کنترل شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی از استاندارد‌ها در راستای ساخت و ساز واحد‌های تولیدی، خط تولید این واحد‌ها و محصولات آنها باید اجرا شود، ادامه داد: واحد‌هایی که مشمول استاندارد اجباری می‌شوند باید به اداره صنایع اعلام شوند.

بهرامی با بیان اینکه برخی از واحد‌های تولیدی از جمله واحد‌های تولید شیر و لبنیات مشمول استاندارد جباری می‌شوند، تأکید کرد: تولید و صادرات این واحد‌ها دارای استاندارد اجباری است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی متولی رسیدگی به تخلفات واحد‌های صنعتی نیست، افزود: این شرکت نمی‌تواند در راستای استاندارد بودن فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی اظهار نظر کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: اداره استاندارد متولی رسیدگی به اجرای استاندارد‌های اجباری برای واحد‌های صنعتی و تولیدی مشمول این استاندارد‌ها است.

وی با بیان اینکه این شرکت موظف به اعمال استاندارد‌های اجباری نسبت به واحد‌های تولیدی و صنعتی نیست، اظهار کرد: براساس قانون اداره کل استاندارد به عنوان مرجع رسیدگی به این موضوع به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول