اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

13 طرح عمرانی شهرک‌های صنعتی در استان مرکزی به بهره برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر 13 طرح عمرانی شهرک‌های صنعتی با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد و 720 میلیون ریال در استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

13 طرح عمرانی شهرک‌های صنعتی در استان مرکزی به بهره برداری رسید

گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل اجرای 50 هزار متر مکعب زیرسازی و آسفالت، ساخت 10 واحد تجاری،  28 کیلومتر عملیات گاز رسانی، شش کیلومتر جدول گذاری سنگی، ایجاد یک هکتار بوستان و 11 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب است.

حامد یحیی اظهار داشت: روشنایی معابر حدود چهار کیلومتر و خطوط انتقال آب حدود 21 کیلومتر از طرح‌های عمرانی مربوط به شرکت شهرک‌های استان مرکزی است که به مناسبت ایام‌الله فجر در نه شهرک صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در 26 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان یک هزار و 985 واحد تولیدی و صنعتی مستقر هستند، افزود: شهرک‌های صنعتی استان با هدف تجمیع صنایع کوچک و متوسط، تسهیل آماده سازی زیرساخت‌ها و خدمات رسانی بهینه به واحدها ایجاد شده است.

وی همچنین از برگزاری یک دوره آموزشی عملیاتی اطفاء حریق ویژه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی خبر داد و گفت: به منظور بالا بردن سطح آموزشی کارکنان که در مواقع خاص بیشترین نقش را در زمینه مدیریت بحران ایفا می‌کنند، شهرک‌های صنعتی استان مرکزی یک دوره کلاس‌های آموزشی و آمادگی اطفاء حریق با هدف ارتقاء سطح آگاهی کارکنان جهت شناسایی انواع حریق، انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق، با همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرستان اراک به مدت دو روز برگزار کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و آمادگی افراد دوره دیده در برابر حوادث احتمالی، می‌تواند در پیشگیری و یا کنترل حوادث نقش‌آفرین باشد و از بروز خسارت‌های زیاد جلوگیری کند.

انتهای پیام/87005/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول