اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

سرعت رشد علمی ایران 15 برابر جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: سرعت رشد علمی ایران اسلامی 15 برابر دیگر کشورهای جهان است.

سرعت رشد علمی ایران 15 برابر جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای جهاد علمی و 60 دانش‌‌آموز شهید فردوس اظهار کرد: ایران اسلامی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 100 هزار دانشجو داشت، ولی امروز این تعداد به 3 میلیون و 500 نفر رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت 2 هزار و 162 مرکز آموزش عالی و عضویت 50 هزار نفر در هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کشور، رشد علمی ایران را بسیار مطلوب و 15 برابر دیگر کشورهای جهان عنوان کرد.

امام جمعه فردوس افزود: در حال حاضر اختراعات دانش‌آموزان و دانشجویان فردوس از 500 اختراع در سال 81 به بیش از 10 هزار اختراع رسیده که این نشان از رشد علمی بسیار بالای ایران دارد.

بابایی تصریح کرد: ایران اسلامی در جایگاه شانزدهم علمی در سطح جهان و در ردیف پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در فناوری نانو، سلول‌های بنیادی، انرژی هسته‌ای و صنایع هوا و فضا قرار دارد.                                

دشمن می‌خواهد نیروی محرکه انقلاب را خسته کند

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای ابتذال، اعتیاد و وقت‌کشی دانش‌آموزان یادآور شد: دشمن درصدد است تا دانش‌آموزان و جوانان که نیروی محرکه انقلاب هستند را خسته کند.

امام جمعه فردوس اذعان داشت: آکادمی‌های جهان از نظر علمی پیش‌بینی کرده‌اند که ایران اسلامی در سال 2015 رتبه نخست علمی در سطح جهان را از آن خود می‌کند.

بابایی گفت: کسب جایگاه نخست علمی در سطح جهان توسط دانش‌آموزان و دانشجویان میسر می‌شود و امروز دانش‌آموزان باید علاوه بر خوب درس خواندن، با اخلاق اسلامی و انقلابی خود پاسدار خون شهدا باشند.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول