اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های دینی دشتستان خبر داد

برگزاری دومین یادواره شهدای زن در دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‌های دینی دشتستان از برگزاری دومین یادواره شهدای زن به مناسبت دهه فجر در دشتستان خبر داد.

برگزاری دومین یادواره شهدای زن در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجواد غلامحسین‌زاده در نشست مسئولان هیئات مذهبی دشتستان اظهار داشت: هیئات مذهبی نقش مهمی در تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه دارند و تشکل‌های دینی باید تقویت شوند.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی و مناسبتی در دستور کار این اداره قرار دارد.

مسئول تشکل‌های دینی دشتستان از برگزاری دومین یادواره شهدای زن به مناسبت دهه فجر در دشتستان خبر داد.

غلامحسین‌زاده با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: مراسم دومین یادواره شهدای زن به همت هیئت مذهبی بضعه‌الرسول (ص) وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان 17 بهمن 91 ویژه عموم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سخنرانی توسط روحانی اعزامی از قم، مراسم تواشیح و تقدیر از خانواده‌های شهدای زن از برنامه‌های این مراسم است.

گسترش مبانی دینی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

مسئول شورای هیئات مذهبی دشتستان نیز اظهار داشت: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، اولویت‌بندی نیازهای مذهبی و فرهنگی، تدوین و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی تربیتی در حوزه جوانان متناسب با شرایط اجتماعی شهرستان و توسعه فعالیت‌های فرهنگی از فعالیت‌های سازنده هیئات مذهبی است.

نوشاد نوشادی اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی باید با لحاظ کردن مقتضیات زمان و در نظر گرفتن ذائقه مخاطبین، تأثیرگذاری خود را در عرصه‌ها و برنامه‌های اجتماعی افزایش دهند.

مسئول شورای هیئات مذهبی دشتستان گسترش مبانی فرهنگی، مذهبی را تنها راه مقابله با جنگ نرم فرهنگی دنیای غرب اعلام کرد.

مسئول انجمن اسلامی بیمارستان 17 شهریور برازجان به عنوان انجمن اسلامی محوری شهرستان نیز به تشریح عملکرد این انجمن اسلامی 17 شهریور به عنوان انجمن اسلامی محوری شهرستان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی پرداخت.

فتح‌الله حاجیانی ضمن قدردانی از حمایت مدیریت بیمارستان برازجان از برنامه‌های فرهنگی مذهبی اظهار داشت: برگزاری جلسات سخنرانی و روضه‌خوانی در ماه‌های رمضان، محرم و صفر، اقامه نماز جماعت با حضور روحانی، مشارکت در برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های تبلیغات اسلامی، برپایی دعای زیارت عاشورا، ارتباط و بهره‌مندی از روحانیون بومی در جلسات هفتگی و حمایت از اعزام کاروان راهیان نور از اهم برنامه‌های انجمن اسلامی محوری دشتستان است.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول