اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاکدشت:

جدایی جوانان از مسیر امام راحل خواسته فتنه‏گران است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاکدشت گفت: خواسته فتنه‏گران این است که امروز راه جوانان از مسیر امام راحل جدا شود.

جدایی جوانان از مسیر امام راحل خواسته فتنه‏گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد جغتایی صبح امروز در مراسم بدرقه از دانش‏آموزان عازم اردوی راهیان نور به بیان تأثیرات معنوی این سفر پرداخت.

وی گفت: امروز چهره شما دانش‏آموزان همان لبخندی را نشان می‏دهد که شهدا در زمان دفاع مقدس داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاکدشت افزود: زمانی که شما دانش‏آموزان به آن سرزمین مقدس ورود پیدا می‏کنید، غیرممکن است که با روایتگری راویان اشک در چشمانتان حلقه نزند.

جغتایی با بیان حدیثی از امام سجاد(ع) که فرمودند"دو قطره است که بسیار ارزشمند است؛ یکی قطرات گریه در تاریکی شب و دومین قطره، قطرات خون شهداست" تأکید کرد: شما جایی می‏روید که این قطرات در آن سرزمین ریخته شده و زمین آنجا را ارزشمند کرده است.

وی با اشاره به اقدامات حوزه نمایندگی در طول این سفر معنوی افزود: راهیان نور هم ایثار و شهادت‏طلبی و هم عهد و پیمان بستن با امام حسین(ع) و شهداست که راهشان تا قیامت زنده است و ادامه دارد و انسان تا این سفر معنوی را تجربه نکند، باورش نمی‏شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاکدشت با بیان اینکه آنچه هدف را مشخص می‏کند، عقیده است، تصریح کرد: ملت مبارز و ولایی ایران اسلامی هدفی را دنبال کردند و هشت سال در مقابل دشمن ایستادند و با اعتقاد به تداوم راه امام حسین(ع) که همان مصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا بود، این راه را پیمودند.

جغتایی ادامه داد: بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا سبب می‌شود درس‏هایی که آنها به ما آموختند، باعث تبلیغ و انتشار راه و اهداف عاشورایی شود تا جایی که جهانگیر شود و نمونه آن انقلاب و خیزش کشورهای اسلامی است.

وی تأکید کرد: فتنه‏گران در این راه یقین دارند که این اعزام‌ها تحول درونی و اعتقادی در اقشار و گروه‏های مختلف از جمله افراد بدحجاب، بدخواه انقلاب و نظام و منحرفان فریب‏خورده دارد که این موضوع سبب به هم ریختگی و از هم پاشیدن اعوان و انصار آنها می‏شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاکدشت افزود: به همین علت فتنه‏گران از طرق مختلف همچون رسانه‏های مزدور و ضدانقلاب با تبلیغات منفی و تمسخرآمیز در این راستا تلاش می‏کنند تا حضور مشتاقان به این حرکت معنوی، حماسی و تحول‏انگیز را کم‏رنگ جلوه دهند.

جغتایی تصریح کرد: خواست فتنه‏گران این است که امروز راه جوانان از مسیر امام خمینی (ره) و شهدا جدا شود و همچنین جدا از مسیر ولایت حرکت کنند.

وی یادآور شد: بعضی از این خواص کج‏اندیش با دلایل پوچ و بی‏پایه و اساس می‏خواستند عقیده انحرافی خودشان را با استفاده از مقدسات دینی و نام شریف امام زمان(عج) تحمیل و توجیه کنند که البته این جنگ باطل است و نباید جانشان را به خطر بیندازد و باید صبر کنند تا امام زمان(عج) دستور دهد و تکلیف را روشن نمایند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاکدشت بیان کرد: این افراد، همان کسانی هستند که با علی(ع) نماز می‌خواندند؛ اما موقع دفاع بر روی علی(ع) شمشیر می‌کشیدند.

جغتایی گفت: از اعتقادات خواص منحرف این بود که فقط باید امام زمان(عج) دستور و حکم جهاد بدهد، در حالی که جنگ ما برای دفاع بود که به دستور اسلام بر آحاد مردم است تا بپاخیزند و به هر وسیله دفاع کنند و گوش به فرمان ولی‌فقیه باشند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از خواص منافق همیشه تبلیغ سوء و باطل انجام می‏دهند و حتی می‌گویند چنین مبارزاتی برخلاف خواسته امام زمان(عج) و باطل است.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول