اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی:

صحبت‌های آقای عسگراولادی سران فتنه را جسورتر کرد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس سیاسی گفت: صحبت‌های آقای عسگراولادی درباره سران فتنه را می‌توان تنها یک نظر شخصی درباره این افراد دانست که البته بازتاب عظیمی داشت و به نوعی سران فتنه را جسورتر کرد.

صحبت‌های آقای عسگراولادی سران فتنه را جسورتر کرد

مهدی مستأجران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به صحبت‌های اخیر عسگراولادی درباره اینکه موسوی و کروبی فتنه‌زده هستند نه فتنه‌گر، اظهار کرد: ایشان از افراد باسابقه انقلاب است که در پیروزی و تداوم انقلاب نقش موثری داشته است.

وی افزود: همه ما شخصیت آقای عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری را بسیار محترم می‌دانیم اما وی نظر شخصی خود را درباره فتنه‌گران بیان کرده است.

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان با بیان اینکه با وجود بیانیه‌های موسوی و کروبی نمی‌توان آنها را مفتون فتنه تلقی کرد، تصریح کرد: کار این افراد به طور کامل عمدی بود و این افراد در واقع در برابر نظام ایستادند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی به خاطر رأفت و رحمت درباره این افراد سکوت کرد و گرنه باید گفت که سوءاستفاده این افراد از جایگاه خود محرز بود و آنها حکم محاربه با نظام را دارند.

مستأجران تاکید کرد: صحبت‌های آقای عسگراولادی جسارت این افراد را بیشتر کرد و همان‌گونه که شاهد بودیم جریان فتنه نیز از این حرف‌ها حمایت و رسانه‌های معاند نظام نیز آن را انعکاس دادند.

وی اضافه کرد: مطابق فرمایش رهبر کبیر انقلاب هر آنچه دشمن از آن تعریف کرده و مورد رضایت وی باشد نامبارک است و این موضع رسانه‌ها و سران غربی به خوبی نشان می‌دهد که حرف‌های آقای عسگر اولادی قابل قبول نیست و با نظام ارزشی مردم ایران تطابق ندارد.

کارشناس سیاسی در واکنش به تقدیر علی مطهری از دیدگاه‌ها عسگراولادی نیز گفت: وی را در حدی نمی‌دانم که نیاز باشد جواب صحبت‌های وی را بدهیم و به نوعی این نوع صحبت‌ها را تنها برای مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتن می‌دانم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود فرمودند که اگر کسی خلاف قانون عمل کند در هر جایگاه و سمتی که باشد باید با وی برخورد شود.

مستأجران اظهار کرد: قانون اساسی ایران این مسئله را برنمی‌تابد که فردی مقابل قانون اساسی بایستد و اختلال در وضعیت زندگی مردم ایجاد کند

وی اضافه کرد: مطابق قانون این افراد در برابر نظام ایستاده‌اند و صحبت‌های مطهری درباره این افراد مخالف صحبت‌های رهبر است و با روح قانون مخالفت دارد.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول