اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان چناران:

کل اعتبار تملک دارایی سال 90 شهرستان چناران جذب شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت:در سال 90 برای اولین بار کل اعتبارات تملک دارایی شهرستان جذب شده است.

کل اعتبار تملک دارایی سال 90 شهرستان چناران جذب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شهرستان چناران اظهار داشت: در اعتبارات تملک دارایی سال 91 با یک سری محدودیت‌ها و معذوریت‌ها روبرو هستیم و ضرورت دارد موضوعات را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: وظیفه همه مسئولین خدمت کردن است و ترکیب سیاسی مهم نیست و باید مسئولین در مسیر برآورده شدن حاجت‌های مردم که به فرموده بزرگان دین و ائمه اطهار (ع) جزو نعمت‌های الهی است قدم بردارند.

نماینده عالی دولت در چناران ادامه داد: اولویت و ضرورت اجرا و تکمیل پروژه‎های شهرستانی با ادله فنی و محکم به مدیران استانی تفهیم شود که این پروژه‎ها در اولویت اجرا و تخصیص اعتبار در استان قرار گیرد.

وی افزود: کل پروژه‌های شهرستان 169 مورد است که در کل از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

حسینی به انتخابات سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ورود زود هنگام به بحث انتخابات خیانت به کشور است و هر کسی که در مسیر دلسرد و نا امید کردن مردم قدم بردارد نیز خیانت کرده است و ضرورت دارد در مسیر خدمتگزاری علاوه بر مدیریت ،بصیرت داشته باشیم.

فرماندار شهرستان چناران گفت: نباید خدمات خادمین به نظام زیر سؤال برود و خدمات و اقداماتی که در این دولت انجام شده از درخشان‌ترین دوران‌ها بوده است.

وی به خدمات دولت‎های نهم و دهم اشاره و تاکید کرد: حجم کاری در این دولت با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست و مسئولین خدمات دولت را به درستی انعکاس و اطلاع‌رسانی کنند.

حسینی گفت: اکثر قریب به اتفاق مصوبات سفرهای هیئت دولت به شهرستان 100 درصد اجرایی شده است که باعث تحول قابل ملاحظه‌ای در زندگی مردم گردیده است.

فرماندار شهرستان چناران بیان داشت: گازرسانی به روستاها، آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، کمک به توسعه و بهسازی معابر شهری، ارائه تسهیلات قابل ملاحظه با نرخ بسیار پائین در قالب بنگاه‌های زود بازده، طرح توسعه کشاورزی، مسکن روستایی، مسکن مهر شهری و صدها خدمات دیگر که در طول تاریخ کشور بسیار بی‌سابقه بوده است از جمله خدمات دولت در شهرستان است. 

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول