اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان میاندرود:

اعتبارات شهر سورک ناکافی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان میاندرود با اشاره به وجود کاستی‌های فراوان در مرکز این شهرستان گفت: اعتبارات شهر سورک ناکافی است.

اعتبارات شهر سورک ناکافی است

علی‌اکبر قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به این‌که شهر سورک به عنوان تنها شهر موجود در این شهرستان و مرکز شهرستان میاندرود است، اظهار داشت: این شهر به عنوان پیشانی استان مازندران در دیدگاه کسانی که از فرودگاه مرکز استان وارد می‌شوند نیازمند توجه کافی مسئولان در بودجه‌ریزی‌ها است. 

رئیس شورای شهرستان میاندرود در این مورد نیاز به احداث میدان آزادگان در این شهرستان را از نمونه موارد احتیاجات این شهر دانست و افزود: امیدواریم در بودجه سال آینده، اعتبارات لازم برای این منظور لحاظ شود.

وی نبود مرکز تفریحی در این شهرستان را از جمله کمبودها در میاندرود اعلام کرد و گفت: این امر موجب می‌شود که جوانان جایی برای چند دقیقه تفریح و گردش سالم نداشته باشند.

قاسم‌زاده با اشاره به اعتبارات اندک شهر سورک در بودجه‌های سالانه تصریح کرد: توسعه این شهر در مازندران نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

انتهای‌پیام/86021/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول