اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان:

در ورزش به دنبال ارزش هستیم نه برد و باخت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان گفت: حضور در رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف برای زنده بودن حس جوانمردی است نه کسب نتیجه و برد و باخت، در ورزش به دنبال ارزش هستیم.

در ورزش به دنبال ارزش هستیم نه برد و باخت

نادر شاملو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به وقوع اتفاقات عجیبی در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور اظهار داشت: این امر باعث دلزدگی حامیان مالی و اسپانسر‌هایی خواهد شد که به سختی وارد و جذب این رشته شده‌اند.

وی افزود: در تعطیلات نیم‌فصل با بازیکنان بومی و سه بازیکنان غیربومی که با تیم علیصدر قرارداد دارند تمرینات خوبی را برگزار کردیم تا بتوانیم در دور برگشت عملکرد بهتری داشته و نماینده شایسته‌ای برای تنیس روی میز استان همدان باشیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان تصریح کرد: با توجه به ماجرای محرومیت افشین نوروزی یکی از بازیکنان خوب تیم دانشگاه آزاد اسلامی، از سازمان لیگ برتر فدراسیون درخواست کردیم تا بازی بین این تیم و علیصدر همدان با تأخیر و بعد از اعلام نظر کمیته استیناف برگزار شود که مدیرعامل باشگاه علیصدر با تعویق این بازی موافقت کرد.

وی یادآور شد: اما در کمال ناباوری روز گذشته از طرف سازمان لیگ اعلام شده که بین تیم‌های علیصدر همدان و دانشگاه آزاد اسلامی باید امروز یکشنبه در تهران برگزار شود و این اتفاق در هیچ جای دنیا و در هیچ رشته ورزشی دیده نمی‌شود.

شاملو در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه بازی با یک روز تأخیر برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی آیا تأثیری در روند تیم علیصدر دارد یا خیر؟ اذعان کرد: امروز یکشنبه مسابقات دسته یک بزرگسالان کشور با حضور 16 ورزشکار برتر کشور برگزار می شود که دو بازیکن اصلی تیم علیصدر سیناکیهان و محمد بوجاریان در این رقابت حضور دارند و هنوز نمی‌دانیم که این دو بازیکن را امروز در اختیار داریم یا نه و اصلاً توانایی دارند برای تیم ما بازی کنند؟

وی متذکر شد: تیم تنیس روی میز علیصدر برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ برتر با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی حاضر شده و این نوع برخوردها در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رشته تنیس روی میز قطعاً تأثیر منفی خواهد داشت.

بر اساس شاهکار سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز کشور تیم علیصدر همدان می‌بایست عصر امروز یکشنبه 15 بهمن  برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سالن تنیس ورزشگاه شهید شیرودی قرار گیرد.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول