اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ اسلامی قزوین:

مسئولان از افراد علاقمند به راه‌اندازی مراکز قرآنی در قزوین حمایت‌ می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی مراکز فرهنگی و قرآنی در استان قزوین حمایت‌های مطلوبی می‌کند.

مسئولان از افراد علاقمند به راه‌اندازی مراکز قرآنی در قزوین حمایت‌ می‌کنند

مهدی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه افرادی که به راه‌اندازی مؤسسه‌های فرهنگی و قرآنی به ویژه در رشته‌های آموزشی حفظ و مفاهیم قرآن کریم علاقه‌مند هستند می‌توانند به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مراجعه کنند، اظهار داشت: این اداره کل با فراهم کردن تجهیزات و مکان آموزشی و پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی به این مؤسسه‌ها از آنان حمایت می‌کند تا فعالیت‌های آموزشی قرآنی به علاقه‌مندان قزوینی ارایه شود.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بخشی از فعالیت‌های قرآنی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است، اذعان داشت: این اداره کل نیز در کنار نهادهایی از جمله آموزش و پرورش، اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برای ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کند تا فعالیت‌های آموزشی قرآنی در استان قزوین ارتقا یابد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه مؤسسه‌های فرهنگی و قرآنی زیر مجموعه اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی این استان هستند، ابراز داشت: این مؤسسه‌ها در رشته‌های قرآنی از جمله حفظ، ترتیل و مفاهیم نیروهایی را آموزش و تعلیم می‌دهند که فرهنگ قرآنی در جامعه ارتقا یابد.

رمضانی با اشاره به اینکه مؤسسه‌های فرهنگی و قرآنی با حمایت و کمک معاونت امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مدیریت و اداره می‌شوند، متذکر شد: فعالیت این مؤسسه‌ها به صورت خصوصی است و تعدادی از شهروندان علاقه‌مند به آموزش قرآنی را زیر پوشش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/77009/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول