اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

تجهیز مراکز و خانه‌های قرآنی سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از تجهیز مراکز و خانه‌های قرآنی سعدآباد خبر داد.

تجهیز مراکز و خانه‌های قرآنی سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست فعالان قرآنی سعدآباد اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی و اسلامی باید در دستور کار مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت‌ بخشی به فعالیت‌های دینی و جذب جوانان به این برنامه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های امسال است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از تجهیز مراکز و خانه‌های قرآنی سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و با هماهنگی تبلیغات اسلامی سعدآباد با هدف ارتقاء معلومات مدیران مؤسسات و مربیان قرآن و توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه بسته‌های آموزشی و امکانات مورد نیاز در بین خانه‌های قرآنی سعدآباد توزیع شد.

جمالی به محتوای این بسته‌های آموزشی اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه کتاب‌هایی همچون آموزش روخوانی صحیح‌خوانی نماز، قصه‌های قرآنی، آموزش مفاهیم قرآن، کاربرد مهارت‌های تدریس و سی دی آموزشی چند رسانه‌ای حفظ و تجوید مقدماتی قرآن کریم برای استفاده در بین خانه‌های قرآن سعدآباد اهداء شد.

وی با بیان اینکه سعدآباد دارای 12 خانه قرآنی است اذعان داشت: تقویت خانه‌های قرآنی و حمایت از قرآن‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در سعدآباد است.

کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در سعدآباد خبر داد و اظهار داشت: به همت تبلیغات اسلامی سعدآباد کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده با حضور کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مددجویان در این اداره برگزار شد.

جمالی بیان کرد: کارگاه آموزشی با محوریت تحکیم بنیان خانواده به بررسی مسائلی پیرامون خانواده، ازدواج، مشکلات و موانع راه ازدواج، اخلاق اسلامی در نظام خانواده و راهکارهای تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: نقش موثر بانوان در تعالی و تحکیم بنیان خانواده امری انکارناپذیر است، لذا آموزش مهارت‌های زندگی به این قشر باعث ارتقاء سطح سلامت روح و روان خانواده‌ها می‌شود.

جمالی افزود: تثبیت جایگاه و شناخت حقوق خانواده، جلب اعتماد زوجین نسبت به یکدیگر، رعایت حقوق فرزندان و حقوق زوجین محبت و عشق ورزی زوجین به همدیگر از جمله راهکارهای مطرح شده برای تحکیم بنیان خانواده بود که در این کارگاه آموزشی مطرح شد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول