اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر:

مهندسان ناظر در صدور پایان کار پروژه‎های مسکن تسریع کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و توسعه عالیشهر گفت: مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی در صدور پایان کار واحدهای مسکونی مهر تسریع کنند.

مهندسان ناظر در صدور پایان کار پروژه‎های مسکن تسریع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین محمدی‌باغملایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین تعاونی‌های مسکن هرچه سریع‎تر اعضای خود را برای دریافت پایان کار معرفی کنند.

وی با بیان اینکه گزارش نظام مهندسی برای صدور پایان کار توسط این شرکت انجام می‎شود، اضافه کرد: تعدادی از تعاونی‎ها همکاری خوبی در این زمینه با شرکت داشته‎اند و امیدواریم باقی شرکت‎ها نیز هر چه زودتر اقدام کنند.

محمدی‌باغملایی با بیان اینکه تاسیسات روبنایی در تعهد این شرکت است، یادآور شد: از محل منابع داخلی دو مسجد در فازهای سه و چهار در حال ساخت است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین متعهد شده‎ایم شش مدرسه در این فازها بسازیم که هم اکنون در مرحله اسکلت و سقف هستند و دو مدرسه نیز انجام شده و دو مدرسه دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه عالیشهر گفت: در بحث کاربری تجاری نیز ساخت 100 باب مغازه در دستور کار است که مطالعات آنها انجام شده و در مرحله برگزاری تشریفات مناقصه‌ای است.

وی با اشاره به تعهدات این شرکت در اجرای پروژه‎های مسکن مهر در عالیشهر افزود: ساخت پنج هزار واحد مسکونی از تعهدات این شرکت در سال جاری است که یک‌هزار و 560 واحد تاکنون انجام شده است.

محمدی‌باغملایی ادامه داد: عملیات نازک‎کاری سه هزار و 350 واحد نیز به پایان رسیده است و این تعداد واحد مسکونی در شهر عالیشهر به صورت پراکنده هستند.

وی تاکید کرد: 214 واحد از پنج هزار واحد مسکونی مهر مربوط به پروژه‎های 99 ساله است، 201 واحد پروژه خیرساز، سه هزار و 134 واحد خودمالکی و مابقی نیز مربوط به پروژه‎های سه جانبه است.

انتهای پیام/66007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول