اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 148

اجرای 550 میلیارد ریال پروژه سفر رهبری به سمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان از اجرای 550 میلیارد ریال پروژه سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال 85 به سمنان خبر داد.

اجرای 550 میلیارد ریال پروژه سفر رهبری به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، بیان کرد: کارهای بزرگی پس از انقلاب اسلامی در استان سمنان انجام شده است.

وی گفت: این اقدامات در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نبوده و به نوعی بی‏نظیر است.

فرماندار شهرستان سمنان اضافه کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان سمنان، بیش از 550 میلیارد ریال پروژه در این شهرستان اجرایی شد.

سعدالدین افزود: از این مقدار، به تنهایی برای احداث بیمارستان 220 تخت‏خوابی «کوثر» سمنان، 450 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم ارزش این سرمایه‏گذاری را بر اساس اقتصاد امروز محاسبه کنیم، بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال خواهد شد.

تنها یک طرح سفر رهبری به سمنان باقیمانده است

فرماندار شهرستان سمنان بیان کرد: اجرای پروژه‏های مصوب سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این شهرستان به پایان رسیده است.

سعدالدین، تنها طرح باقیمانده از این سفر پرخیر و برکت را مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «ولایت» در سمنان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین با اشاره به پیشرفت‏های جهشی شهرستان سمنان با انجام سه سفر هیئت دولت و رئیس جمهوری به استان سمنان اظهار داشت: در سفر نخست دولت‏مردان انقلاب اسلامی به شهرستان سمنان، 149 پروژه در این شهرستان تصویب شد.

سعدالدین با بیان اینکه اکثر این طرح‏ها تا امروز به بهره‏برداری رسیده است، پیشرفت اجرای مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان را 98 درصد اعلام کرد.

پیشرفت 76 درصدی سفر دوم دولت به سمنان

فرماندار شهرستان سمنان همچنین از تصویب 187 مصوبه در دور دوم سفر استانی رئیس جمهوری و هیئت وزیران به این شهرستان خبر داد.

سعدالدین گفت: مصوبات سفر دوم دولت به سمنان نیز 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به دنبال اجرای طرح‏های باقیمانده هستیم.

وی افزود: روند اجرای برنامه‏ها و طرح‏ها در این بخش مطلوب بوده و سعی داریم تا موارد باقیمانده تکمیل شود.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین با بیان اینکه در سفر سوم کابینه احمدی‏نژاد به سمنان نیز 187 پروژه در این شهرستان تصویب شد، ادامه داد: سفر سوم دولت نیز 35 درصد پیشرفت دارد؛ البته برخی پروژه‏ها تا 45 درصد نیز رشد داشته و کارهای بزرگی در این بخش در دست انجام است.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول