اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

حضور حداکثری در انتخابات از مطالبات رهبری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حضور حداکثری در انتخابات از مطالبات رهبری است که باید با تمام توان آن را اجرایی کنیم.

حضور حداکثری در انتخابات از مطالبات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه بعد از ظهر امروز در همایش پیروان امام، یاران ولایت با بیان اینکه حلقه شجره طیبه صالحین از موضوعات اصلی نظام است افزود: حلقه شجره طیبه صالحین در چهار محور افزایش معرفت، ارتقاء بصیرت، تعمیق معنویت و بالا بردن مهارت در بین بسیجیان فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: خروجی و نتیجه خلق شجره طیبه اطاعت از ولایت است و نقش روحانیون در حلقه‌های شجره طیبه بر روی اخلاق، مسائل دینی و فرهنگی جوانان بسیار اثرگذار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به اینکه روحانیون باید سپاه را در راستای تحقق برنامه‌های شجره طیبه صالحین کمک کنند اظهار داشت: روحانیون باید از توانمندی‌های خود در راستای آگاهی بخشی و افزایش معنویات جوانان بیشتر استفاده کنند.

وی در ادامه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: ائمه جماعات در استان‌ها رییس و استانداران و فرمانداران قائم مقام و فرماندهان سپاه دبیر ستادهای امر به معروف و نهی از منکر هستند.

ابوحمزه با بیان اینکه بیش از 80 درصد وظیفه ستاد امر به معروف نهی از منکر تذکر لسانی است، گفت: روحانیون می‌توانند با ارائه تاریخچه، ضرورت‌ها و شیوه‌ها و روش‌های اجرای امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از روایات، احادیث و آیات فریضه معروفات را تبیین کنند.

وی اضافه کرد: آن 20 درصد باقیمانده معروفات مربوط به کسانی است که با تذکر لسانی توجیه نمی‌شوند و در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مقاومت می‌کنند که باید توسط سپاه، نیروی انتظامی و کارهای اطلاعاتی برخورد شود.   

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ما موفق شویم با تذکر لسانی فرهنگ‌سازی درستی را در جامعه انجام دهیم به مرور با آن 20 درصد مقابله می‌شود.

وی در ادامه به انتخابات 24 خرداد سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی دیگر از معروفات است.

ابوحمزه در پایان اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات از مطالبات رهبری است که باید در این مسیر با حضور چشمگیر خود مانع از تحقق اهداف دشمنان شویم.

انتهای پیام/‌89019/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول