اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون حمایت کمیته امداد ‌مازندران

2 واحد مسکن مددجویی در نکا به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سلامت و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، واحد مسکن مددجویی در نکا به بهره‌برداری رسید.

2 واحد مسکن مددجویی در نکا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، محمود ثابت‌قدم معاون حمایت امداد استان عصر امروز در این مراسم با اشاره به چگونگی ورود مددجویان به امداد گفت: برای هر مددجو در ابتدای راه، شرایط فرد توسط حوزه مددکاری بررسی می‌شود و توانایی‌های خانواده، توانمندی‌ها و نیازهای خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد که ممکن است فرد فقط نیازمند یکی از خدمات کمیته امداد باشد.

وی با بیان اینکه اکنون سیاست امداد بر توانمند‌سازی مددجویان تحت پوشش است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در مازندران با رشد قابل توجهی در توانمندسازی روبرو بودیم و امسال نیز جشن توانمندسازی 21 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان مازندران برگزار شد.

وی گفت: اساس حمایت کمیته امداد از مددجو، عنوان شخص نبوده و مهم‌تر از این موضوع تامین نیازهای خانواده است و در این رابطه نیز با عزم جدی وارد شده‌ایم.

ثابت‌قدم تصریح کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی در جهت کاهش دغدغه‌های مختلف محرومان با تمام توان وارد شده و بعد از انقلاب ما شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه در بین اقشار ضعیف و محروم هستیم و به نوعی انقلاب به همه آحاد جامعه موجودیت و هویت بخشید.

رئیس کمیته امداد نکا نیز در این مراسم یادآور شد: افتتاح دو طرح مسکن محرومین امروز با حضور معاون حمایت کمیته امداد استان به بهره‌برداری رسید که در مجموع برای آن دو طرح 43 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سید موسی عمادی افزود: این دو واحد مسکن مهر مددجویان تحت پوشش امداد در شهر و روستای وبده است که مسکن مددجویی شهری با اعتبار 23 میلیون تومان از محل کمک خیرین افتتاح شده و مسکن مددجویی روستایی نیز در روستای نوذرآباد نکا با اعتبار 20 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در طول دهه‌فجر امسال 20 برنامه در دست اقدام دارند، خاطر نشان کرد: افتتاح طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی، برگزاری همایش دانشجویی، اختصاص وام به مددجویان، دیدار با بیماران مددجوی تحت پوشش از جمله برنامه‌های محوری ما در این ایام است.

این مسئول اضافه کرد: در طول دهه‌فجر امسال با برنامه‌ریزی انجام شده در دو نوبت 34 تایی، سبد کالای غذایی به خانوارهای تحت پوشش تحویل می‌شود که ارزش هر سبد کالا 50 هزار تومان است و جمعا مبلغ 3 میلیون و 400 هزار تومان سبد کالا در بین مددجویان نکایی توزیع می‌شود.

وی گفت: افتتاح دو طرح خودکفایی با اعتبار 20 میلیون تومانی، کمک جهزیه به 22 نفر از نوعروسان تحت حمایت، معرفی 10 نفر وام مشاغل خانگی به صندوق مهر امام رضا(ع)، معرفی 12 نفر از مددجویان تحت پوشش به بنیاد مسکن جهت دریافت وام بهسازی مسکن نیز از دیگر برنامه‌های ما در طول دهه فجر امسال است.

رئیس کمیته امداد نکا ادامه داد: تجلیل از مقام شامخ شهدا، غبارروبی مزار شهدا، شرکت کارکنان و مددجویان در نماز جمعه، برگزاری همایش خانواده‌های موفق تحت حمایت امداد، برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با خانواده‌های تحت پوشش، برگزاری نشست فرهنگی، ملاقات مسئولان کمیته امداد با مردم از جمله برنامه‌های ما در این دهه است.

انتهای پیام/86002/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول