اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

دانشگاه فرهنگیان اردبیل با 532 دانشجو فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: دانشگاه فرهنگیان اردبیل از 23 بهمن ماه با تحصیل 532 دانشجو فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دانشگاه فرهنگیان اردبیل با 532 دانشجو فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار داشت: این دانشجویان در دو دانشگاه پردیس بنت‌الهدی ویژه دختران و پردیس علامه طباطبایی ویژه پسران به تحصیل می‌پردازند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دو پردیس جداگانه پسران و دختران، آموزش و پرورش دیگر در جذب نیرو دچار مشکل و خللی نمی‌شود و بهترین نیروها را می‌تواند از این مراکز جذب کرده و بهتر و شایسته آنها را به کار گیرد.

دبیر در ادامه سخنان خود از افزایش مدارس خاص و ویژه استعدادهای درخشان خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به استعداد و ظرفیت موجود در شهرستان اردبیل تعداد مدارس خاص و ویژه استعدادهای درخشان در اردبیل از شش مدرسه به 20 مدرسه می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: تقویت و توسعه این مدارس می‌تواند قابلیت ما را در رقابت با دانش‌آموزان سایر مناطق بالا برده و موفقیت این استان و شهرستان را در کنکور تضمین کند.

وی همچنین از افزایش مدارس نمونه دولتی خبر داد و بیان کرد: تعداد مدارس نمونه دولتی نیز از 18 مدرسه به 44 مدرسه رسیده است و ثبت‌نام دانش‌آموزان در این مدارس از پنجم اسفندماه امسال شروع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای آموزش و پرورش اردبیل یادآور شد:‌ آزمون دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی در روزهای 18 و 20 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

دبیر ضرورت حفظ آمادگی دانش‌آموزان برای حضور در این رقابت علمی را یادآور شد و گفت: دانش‌آموزان با همراهی والدین و خانواده‌ها باید با آمادگی کافی و لازم در این آزمون حضور داشته و رقابت کنند.

فرماندار اردبیل بر آمادگی کامل در تجهیز و آماده‌سازی امکانات مدارس و فضای لازم در اجرای فاز دوم نظام 3-3-6 اشاره کرد و افزود: اگر کمبودی نیز در این زمینه مشاهده شود قطعاً به جبران آن پرداخته و سعی می‌شود اقدامات و فعالیت‌ها به شکل مؤثر و مفید صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: با تجهیز و آماده‌سازی مدارس برای سال اول متوسطه دوره اول از سال تحصیلی 92 و 93 شاهد اجرایی شدن این دوره در مدارس می‌باشیم که قطعاً این امر می‌تواند هدف‌گذاری‌های ما را تکمیل و تأیید کند.

انتهای پیام/62001‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول