اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد

پذیرش دانشجو از طریق پردیس دانشگاه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از پذیرش دانشجو از طریق پردیس دانشگاه در مهرماه سال آینده خبر داد.

پذیرش دانشجو از طریق پردیس دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مهدی خدایی در جمع خبرنگاران، رسیدن به استقلال مالی را یکی از اهداف دانشگاه رازی عنوان و اظهار کرد: انعقاد قرارداد با خارج از دانشگاه، آموزش‌های آزاد دانشگاه، انجام کارهای پژوهشی مشتری محور از برنامه‌های دانشگاه رازی کرمانشاه در راستای استقلال مالی است.

وی با بیان اینکه دیر یا زود دانشگاه‌ها باید به سمت استقلال مالی بروند، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو از طریق پردیس دانشگاه رازی کرمانشاه، یکی از  اهداف این دانشگاه است که در مهر ماه سال آینده صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه به دانشکده‌های اقماری دانشگاه رازی در شهرستان‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دانشکده فنی مهندسی اسلام آباد در حال حاضر با سه رشته در حال انجام فعالیت است که می‌تواند اثرات بسیار ارزشمندی در بین جوانان این شهرستان به جای گذارد.

وی با بیان اینکه سومین دانشکده دانشگاه رازی، دانشکده کشاورزی در شهرستان سنقر و کلیایی است افزود: دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود نیز با پذیرش 30 دانشجو در رشته حسابداری فعالیت خود را از مهرماه سال‌جاری آغاز کرد.

خدایی تصریح کرد: تعداد دانشجویان دانشگاه رازی قبل از انقلاب حدود هزار نفر بود که به برکت انقلاب این تعداد به بیش از 11 هزار نفر در دانشگاه رازی و در کل استان به 93 هزار دانشجو در استان رسیده است.

وی تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه را قبل از انقلاب 60 نفر و بعد از انقلاب 370 نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان  900 نفر است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب هیچ رشته‌ای در مقطع کارشناسی ارشد در استان وجود نداشته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد رشته‌ها در مقطع دکترا از مرز 50 عنوان رشته در استان گذشته و بیش از 90 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول