اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد قزوین:

تعامل دانشگاه ها هموار کننده مسیر دانش است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان و عضو هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گفت: تعامل دانشگاه ها مسیر توسعه دانش را هموارتر کرده و سبب تقویت مراکز پژوهشی می‌شود.

تعامل دانشگاه ها هموار کننده مسیر دانش است

محمد بهرام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان در خصوص راه‌اندازی هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این مهم موجب تقویت دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور شده و آن را تحکیم می‌بخشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ادامه داد: با وجود هیئت امنای استانی و شناخت کافی این اعضا از وضعیت واحدها و نقاط ضعف و قوت واحد‌های دانشگاهی انتظار می‌رود، تصمیم‌گیری پیرامون مباحث موجود در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های مختلف بهبود یافته و عملیاتی شدن کارها نیز تسریع یابد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود شخصیت‌های برجسته علمی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در ترکیب هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین و جایگاه ویژه‌ دبیرخانه‌ آن در آینده نزدیک شاهد شتاب‌گیری روزافزون فعالیت‌ واحدهای دانشگاهی سطح استان در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود دانشگا‌های استان، به‌ کارگیری خرد جمعی، بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سطح استان قزوین و تعامل بیش از پیش با یکدیگر در زمینه‌های متنوع علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی می‌تواند در هموارتر کردن مسیر برای تهیه‌ نقشه جامع و چشم‌انداز توسعه‌محور دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های ملی و همچنین بین‌المللی، امری مؤثر محسوب شده و اثرگذار است.

انتهای پیام/77005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول