اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان و بازرس کل هرمزگان:

مشکلات و تهدیدات مردم را از صحنه انقلاب خارج نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان و بازرس کل هرمزگان گفت: مشکلات و تهدیدات مردم را از صحنه انقلاب خارج نمی‌کند.

مشکلات و تهدیدات مردم را از صحنه انقلاب خارج نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عباس مؤمن آبادی در بیست و چهارمین کارگاه آموزشی قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد که با حضور اعضاء شورای اداری شهرستان رودان برگزار شد، اظهار داشت: ما پیرو اهل بیت و ائمه اطهار هستیم و باید سیره و رفتار آنان را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم.

وی با بیان گوشه‌ای از زندگی پیامبر اسلام و برخورد با یک فرد یهودی که هر روز او را مورد اهانت قرار می‌داد، یادآور شد: اخلاق حسنه پیامبر عظیم‌الشان اسلام در برخورد با این آدم هتاک باعث شد که این یهودی، دین اسلام را برگزیند.

مشاور رئیس سازمان و بازرس کل هرمزگان تصریح کرد: ائمه معصومین با اخلاق نیکو، قلب‌های بسیاری را به اسلام پیوند زدند که می‌تواند این حرکت‌ها و رفتارها برای همه ما به ویژه مدیران الگو باشد.

مومن‌آبادی با اشاره به نزدیکی انتخابات خواستار رعایت اخلاق اسلامی از سوی کاندیداها و حامیان آنها شد و اظهار داشت: کاندیداها برای خارج کردن رقیب از صحنه انتخابات به بد اخلاقی روی نیاورند که این خلاف سیره ائمه است.

بازرس کل استان هرمزگان با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر بیان داشت: هر چه از زمان پیروزی انقلاب می‌گذرد ، آثار آن در خارج مرزهای کشور بیشتر مشاهده می‌شود و قابل لمس است.

مومن آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی، حمایت مردم ایران اسلامی از امام راحل در پیروزی و تداوم انقلاب را ماندگار توصیف کرد و افزود : رمز پیروزی و تداوم انقلاب، همدلی، هم فکری متکی به ایمان مردم است.

این مسئول تصریح کرد: حضور مردم در حمایت از کشور و نظام ، حضوری حماسی و همه جانبه است و مسئولان و مدیران باید قدر این ملت رشید را بدانند.

مومن آبادی ادامه داد: مشکلات و تهدیدات دشمنان، مردم را از صحنه انقلاب خارج نمی‌کند. 

رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی استان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تلاش شورای دستگاه‌های نظارتی ، آشنایی مدیران با قانون ارتقاء سلامت اداری برای خدمتگزاری مطلوب به مردم در دستگاه‌های خدمات رسان است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها مقطعی و زودگذر است. افزود: مسئولیت‌‌ها، امانتی است که در اختیار مدیران گذاشته شده است و باید از این امانت به خوبی پاسداری شود.

مومن‌آبادی با تشریح عوامل اصلی بروز فساد اداری و راهکارهای مقابله با آن یادآور شد: نظارت درون سازمانی وظیفه مدیران است و باید تلاش کنیم روند خدمتگزاری به مردم شفاف و به روز شود.

وی اضافه کرد: نظارت جدی بر بخش‌هایی که پاسخگوی مطالبات مردم هستند، بسیار ضروری است و وظیفه دستگاه‌ها ، تلاش برای افزایش رضایت‌مندی مردم و خدمت صادقانه به آنهاست.

انتهای پیام/88007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول