اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

مردم‌سالاری دینی ارمغان انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد مردم‌سالاری دینی، یعنی حکومتی که مردم در راس پیشبرد اهداف کشور خود هستند از دستاوردهای انقلاب‌ اسلامی ایران است.

مردم‌سالاری دینی ارمغان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی بیشترین عصبانیت جهان استکبار از پیشرفت‌های ایران را ناشی از مستقل بودن کشورمان در جهت نیل به پیشرفت‌ها دانست و گفت: اکنون مستکبران از هر نوع ابزاری از جمله تحریم استفاده می‌کنند تا مانع تداوم پیشرفت‌های ایران شوند، هر چند آن‌ها از این مهم غافلند که هر چه این تحریم‌ها بیشتر و طولانی‌تر شود، پیشرفت‌های ایران نیز بیشتر خواهد شد.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، منکرسی ایجاد نظامی بر پایه مردم‌سالاری دینی را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب در ایران خواند و خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب، حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ایران جای خود را به نظامی بر پایه مردم‌سالاری دینی داد، یعنی نظامی که مردم در راس پیشبرد اهداف کشورشان قرار دارند.

وی اعلام کرد: امروز کشورمان در مقوله سلول‌های بنیادی، هوا و فضا، فناوری هسته‌ای و غیره در جهان می‌درخشد و این پیشرفت‌ها که در سایه استقلال و بدون نیاز به کشورهای پیشرفته به‌دست آمده، جهان استکبار را به‌شدت عصبانی کرده است.

منکرسی افزود: امروز پس از گذشت سه دهه از انقلاب، ایران به یکی از بزرگترین قله‌های تولید علم و تکنولوژی در جهان تبدیل شده است و کسب استقلال از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران از تحت سلطه بودن دو قطب بزرگ جهان در آن زمان یعنی آمریکا و شوروی آزاد شد و توانست روی پای خود بایستد، خاطرنشان کرد: تا آن زمان کشورمان برای تامین کوچک‌ترین خواسته‌های خود نیز، نیازمند دیگر کشورها بود اما امروز پس از گذشت سه دهه از انقلاب، ایران به یکی از بزرگترین قله‌های تولید علم و تکنولوژی تبدیل شده و اکنون نه تنها کشوری نیازمند نیست، بلکه قادر است به نیازهای دیگر کشورها نیز پاسخ دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تاریخ اثبات می‌کند که ملت استوار ایران، ملت مبارزه با سختی‌هاست و تا حصول نتیجه از نثار جان و مال خود برای اعتلای وطن دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: کسب آزادی از دیگر دستاوردهای انقلاب است که با فرار شاه خائن که دست نشانده استکبار جهانی در کشورمان بود، محقق شد.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول