اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

راه‌اندازی کاروان فجر در روستاهای آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از راه‌اندازی کاروان فجر در روستاهای آبپخش خبر داد و گفت: هر روز جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی آبپخش به بازدید از نقاط روستایی و دوردست آبپخش خواهند پرداخت.

راه‌اندازی کاروان فجر در روستاهای آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مجمدرضا دهقانی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش با تبریک هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی آبپخش اظهار داشت: مباحث فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و مؤلفه‌هایی است که در جوامع انسانی باید به آن توجه داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش ادامه داد: وسیع کردن دامنه فعالیت‌های فرهنگی آبپخش یکی از اولویت‌هایی است که به سیاست و رویکرد اصلی این اداره در ماه‌های اخیر تبدیل شده و نتایج ارزنده و مطلوبی را در این خصوص شاهد بوده‌ایم.

دهقانی با اشاره به ارتقای رتبه فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های گسترده و بی‌وقفه فرهنگی که در سه ماه گذشته در منطقه آبپخش شاهد بوده‌ایم، توانستیم از رتبه سیزدهم استانی به رتبه سوم استانی در بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقا یابیم.

وی اضافه کرد: تلاش‌های گسترده امام جمعه، مدیران اجرایی، مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری آبپخش از مهم‌ترین عواملی است که در این موفقیت بزرگ و ارزشمند نقش داشته است.

دهه فجر امسال در ذهن مردم ماندگار می‌شود

این مسئول با تأکید بر اینکه دهه فجر امسال در ذهن مردم ماندگار می‌شود، اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دهه فجر امسال با اجرای برنامه‌های جدید و ابتکاری همراه بوده و به عنوان یکی از خاطرات شیرین در ذهن مردم منطقه ماندگار می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آبپخش عنوان کرد: استفاده و بهره‌گیری از تمامی توان و پتانسیل‌های فرهنگی منطقه یکی از ابزارهای مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در اجرای برنامه‌های فرهنگی به آن توجه دارد.

وی حضور تشکل‌های مردمی در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر را شاخصه اصلی فعالیت‌های این کمیته دانست و افزود: ویژگی مهم برنامه‌های امسال در این منطقه حضور جدی و اساسی تشکل‌های مردمی است، به نحوی که اکثر برنامه‌ها با برنامه‌ریزی و اجرای این تشکل‌ها انجام می‌شود.

دهقانی بیان داشت: با هماهنگی خوبی که وجود دارد، طراحی برنامه‌ها به گونه‌ای خواهد بود که برنامه‌های ستاد در سراسر منطقه آبپخش قابلیت اجرایی داشته و امکان حضور همه مردم شهرها و روستاها در ویژه برنامه‌های سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه فجر سال جاری شاهد اجرای 17 ویژه برنامه و 52 برنامه در نقاط مختلف شهر آبپخش خواهیم بود.

دهقانی در پایان از راه‌اندازی کاروان فجر در روستاهای آبپخش خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی کاروان فجر از برنامه‌هایی است که کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش در دستور کار خود قرار داده و براین اساس هر روز جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری آبپخش به بازدید از نقاط روستایی و دوردست آبپخش خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول