اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش هفتکل خبر داد

برگزاری 40 محفل انس با قرآن در مدارس هفتکل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل از برگزاری 40 محفل انس با قرآن در مدارس این شهرستان خبر داد.

برگزاری 40 محفل انس با قرآن در مدارس هفتکل

محمد بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: به مناسبت ایام خجسته دهه فجر 40 محفل انس با قرآن در مدارس این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این آیین‌های نورانی به مناسبت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن در مدارس شهرستان هفتکل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه دفاع مقدس ملت ایران در مقابل فتنه آمریکایی اسرائیلی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 برگزار می‌شود.

*هر مدرسه یک ختم قرآن

وی ادامه داد: این محافل در مدارس راهنمایی و دبیرستان هفتکل، بخش رغیوه، نفت سفید و روستاهای تابعه توسط دانش‌آموزان و معلمان انجام می‌شود.

بهزادی با بیان اینکه در هر مدرسه یک ختم قرآن انجام خواهد شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانش‌آموزان و معلمان هفتکلی 40 ختم قرآن انجام خواهند داد.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان هفتکل خاطرنشان کرد: ثواب این 40 ختم قرآن به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی هدیه می‌شود.

*کاشت نهال

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل نواختن زنگ انقلاب را یکی از برنامه‌های اجراشده به مناسبت دهه فجر در مدارس هفتکل عنوان کرد و افزود: در روز یازدهم بهمن ماه همزمان با سراسر کشور این زنگ در مدارس شهرستان هفتکل به صدا در آمد و دانش‌آموزان جشن‌های خود را آغاز کردند.

این مقام مسئول کاشت نهال در اداره آموزش و پرورش هفتکل را یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در روز 12 بهمن سال 1357 کارکنان این اداره 12 نهال را به یاد این روز بزرگ کاشتند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول