اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی برگزار شد

کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان که در بخش زنجانرور قرار دارد با حضور مسئولان استان زنجان برگزار شد.

کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بخشدار زنجانرود در مراسم کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان از فرصت استفاده کرد و مشکلات مردم منطقه را مطرح کرد.

علی پاک‌منش مهم‌ترین نیاز مردم منطقه را گاز اعلام کرد و افزود: کم‌تر از 10 درصد از مردم منطقه در حال حاضر از گاز استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش زنجانرود کوهستانی است، اضافه کرد: کوهستانی و سرد بودن منطقه گازرسانی به منطقه را لازم می‌کند.

سرمایه‌گذار طرح تولید کنسانتره آهن در این مراسم با اشاره به اینکه احداث زیرساخت‌های طرح تولیدی از آذرماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار داشت: تجهیزات این طرح تولیدی به زودی از بندرعباس ترخیص می‌شود.

صمد محمدیان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای نصب تجهیزات آماده شده است، اضافه کرد: تجهیزات بدون معطلی و به محض رسیدن در جایگاه‌های خود نصب می‌شوند.

وی به احداث سه استخر در محل احداث طرح تولیدی کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان اشاره کرد و گفت: احداث این استخرها هزینه زیادی را لازم داشت ولی برای تامین آب مورد نیاز از ضروریات محسوب می‌شود.

*طرح تولیدی کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان خرداد ماه افتتاح می‌شود

سرمایه‌گذار طرح تولید کنسانتره آهن به موقت بودن برق مورد استفاده در محل تولید طرح کنسانتره اشاره کرد و گفت: برق دائمی این مجموعه تا اردیبهشت ماه به منطقه می‌رسد.

وی زمان افتتاح طرح تولید کنسانتره قیطول زنجان را خرداد ماه سال آینده اعلام کرد و گفت: شمش چدنی تولید شده در این واحد در زنجان مصرف می‌شود و آهن اسفنجی به آذربایجان‌شرقی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول