اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه سال‌جاری صورت گرفت

پاسخگویی به 10 هزار درخواست مردمی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: طی 9 ماه سال‌جاری به 10 هزار و 673 فقره از درخواست‌های تلفنی مردم در استان زنجان پاسخ داده شده است.

پاسخگویی به 10 هزار درخواست مردمی در زنجان

قاسم علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموع نامه‌های مردمی دریافت شده در دور سوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان 152 هزار و 649 مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان نامه‌های دریافت شده در دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 199 هزار و 930 فقره اعلام شده است، خاطرنشان کرد: تعداد نامه‌های دور سوم سفر نیز 179 هزار و 268 فقره بوده است.

*151 هزار نامه مردمی، درخواست بوده است

وی با تاکید بر اینکه 151 هزار و 668 فقره از نامه‌های مردمی دریافت شده در دور سوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان شامل درخواست بوده است، تصریح کرد: 920 مورد از نامه‌ها شکایت و 33 مورد نیز پیشنهاد بوده است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه تلفن 111 ارتباط مردمی با دولت است،‌ یادآور شد: مردم می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را از طریق تماس با این شماره اعلام کنند.

*ثبت 800 نامه مردمی ارائه شده در میزهای خدمت در سامد

وی با اشاره به اینکه 862 فقره از نامه‌های مردمی ارائه شده در میزهای خدمت ادارات طی سال‌جاری در سامانه سامد استان زنجان ثبت شده است، اضافه کرد: تاکنون به 753 فقره از این نامه‌ها رسیدگی شده است.

علی‌اکبری با بیان اینکه در مجموع 4 هزار و 287 فقره نامه در سامانه سامد استان زنجان طی سال‌جاری ثبت شده است، ادامه داد: یک‌هزار و 986 فقره از نامه‌ها پاسخ مثبت دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی سال 90 و جاری 7 هزار و 194 نامه در سیستم سامد ثبت شده است، اذعان داشت: 92 درصد از این نامه‌های ثبت شده در زمینه درخواست‌های مردمی بوده است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان اظهار داشت: کمک مالی برای امرار معاش، وام خوداشتغالی و مسکن و اشتغال از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده توسط مردم استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول