اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

روشنایی معابر شهرک پونک زنجان تامین شد

خبرگزاری فارس: معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: روشنایی معابر شهرک جدید پونک توسط امور برق شمال زنجان تامین و در حال حاضر مورد بهره‏برداری قرار گرفته است.

روشنایی معابر شهرک پونک زنجان تامین شد

منصور حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با تامین برق شهرک جدیدالاحداث پونک مشکلات مجتمع‎های مسکونی این شهرک برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه انشعاب به متقاضیان و تامین برق مورد نیاز آن‌ها یکی از اهداف شرکت توزیع برق استان زنجان است، خاطرنشان کرد: برق معابر شهرک پونک نیز به همت امور برق شمال زنجان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه سخنان خود به حضور بانوان کارمند شرکت توزیع برق در تجمع بزرگ بانوان استان زنجان به مناسبت نخستین راهپیمایی تاریخی زنان زنجانی اشاره کرد و یادآور شد: این تجمع امروز در مقابل امامزاده ابراهیم(ع) صورت می‏گیرد.

وی تصریح کرد: بانوان زنجانی با حضور خود در این تجمع بر ادامه راه انقلاب تاکید کرده و هرگونه توطئه علیه نظام و انقلاب را محکوم می‏کنند.

حسینی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی نخستین راهپیمایی بانوان در شهر زنجان توسط زنان غیور از تبار فاطمه (س) و زینب (س) اتفاق افتاده و سرآغاز سیل خروشان قیام زنان ایرانی شده است، ادامه داد: دختران و زنان زنجانی بر ظلم و جور شاهنشاهی تاب نیاورده و به ندای امام زمان خویش امام خمینی(ره) لبیک گفته‏اند.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول