اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

460 مگاوات برق از نیروگاه برق کهنوج وارد مدار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: 460 مگاوات برق از طریق نیروگاه برق کهنوج وارد مدار می‌شود.

460 مگاوات برق از نیروگاه برق کهنوج وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عباس اطمینانی در نخستین نشست آیین برادری و هم اندیشی با محوریت توسعه همه جانبه جنوب کرمان با اشاره به لزوم عزم مردم منطقه برای ایجاد تحول و برون رفت از مشکلات موجود اظهار داشت: شرایط امروز کشاورزی مانند گذشته نیست و ضروری است علم افزایی در کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ورود بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

اطمینانی با اشاره به وارد مدار شدن 460 مگاوات برق در آینده نزدیک از طریق نیروگاه برق کهنوج افزود: یکی از زیر ساخت‌های مورد نیاز جنوب کرمان برق‌رسانی بود که در حال اجرایی شدن است.

 

 

مجید درینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز با اشاره به افزایش جایگاه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در زمینه های مختلف افزود: در گذشته سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان جایگاهی بین 70 تا 80 را داشته است که امروز به جایگاه اول تا سوم ارتقا یافته است.

وی بیان داشت: در زمینه شاخص‌ها نیز جایگاه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در کشور از حدود 20 تا 30 به یکم تا پنجم ارتقاء یافته است.

درینی با اشاره به دریافت تائیدیه سلامت محصولات کشاورزی جنوب کرمان از شورای سلامت استان اظهار داشت: هم اکنون میزان استفاده از سموم به زیر حد مجاز رسیده است.

وی افزود: مظلومیت بخش کشاورزی جنوب کرمان به دلیل عدم رشد برخی زیر ساخت‌ها است و فراهم کردن برخی زیر ساخت‌ها مانند فرودگاه، گمرک، اتاق بازرگانی، منطقه اقتصادی جازموریان و ... در این راستا راهگشا است.

درینی اذعان داشت: اگر زیرساخت‌های زمینی و هوایی مورد نیاز در بخش کشاورزی فراهم نشود مشکلات دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/80002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول