اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

روند خدمت‌رسانی به مردم باید سرعت بگیرد

خبرگزاری فارس: استاندار قم توسعه همه جانبه استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: روند خدمت‌رسانی به مردم باید سرعت بگیرد.

روند خدمت‌رسانی به مردم باید سرعت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در بازدید از بخش خلجستان، با اشاره به ضرورت خدمات‌رسانی گسترده به بخش‌ها و مناطق روستایی استان اظهار کرد: سفرهای بخشی که دور تازه آن آغاز شده تاکنون نتایج مطلوب و قابل قبولی را به همراه داشته است و روند تازه‌ای را در رشد و توسعه و آبادانی بخش‌های استان ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مدیران برای حضور بیشتر در بخش‌ها و مناطق روستایی استان گفت: عزم مسئولین استان در رفع محرومیت از مناطق روستایی و همچنین برخی مناطق شهری جدی است.

استاندار قم با اشاره به نتایج سفرها به بخش‌های مختلف استان تصریح کرد: در بازدید از مناطق مختلف استان اطلاعات زیادی برای تسریع روند خدمات‌رسانی به مردم و رفع کمبودها و نیازمندی‌ها کسب می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان استان باید نسبت به وظایف خود آگاه باشند افزود: همه مسئولان خادم مردم هستند و باید بر اساس عدل و انصاف در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم گام بردارند.

پیریایی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی شایسته به مردم نیازمند مدیرانی فعال و با انگیزه است، تلاش مدیران و مسئولان در راستای تحقق گفتمان خدمت که از مهم‌ترین گفتمان‌های جمهوری اسلامی است را خواستار شد.

وی همچنین ضمن تشکر از اهالی و امام جمعه بخش خلجستان، گفت: طرح جامع بخش خلجستان باید هرچه سریع‌تر تصویب شود چرا که این طرح روند خدمات‌رسانی به مردم این منطقه را تسریع می‌کند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول