اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل تاکید کرد

توزیع عادلانه خدمات شهری اولویت سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسللامی شهر اردبیل گفت: سال آینده توزیع عادلانه خدمات شهری محور اساسی برنامه‌های ماست که در این باب باید تلاش و جدیت کافی داشته باشیم.

توزیع عادلانه خدمات شهری اولویت سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری ظهر امروز در جلسه تقدیم لایحه بودجه سال 92 شهرداری به شورای شهر اظهار داشت: توسعه شهری در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن دخل و خرج شهرداری صورت گرفته به طوری که اولویت برنامه‌ریزی ما ایجاد رفاه و آسایش نسبی و مقبول بین شهروندان بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ طبیعی است هر زندگی بدون برنامه نابسامان و به هم ریخته است و به طبع آن شهری که بدون برنامه‌ریزی توسعه پیدا کند قطعاً شهر بی‌قواره و گاه بد‌قواره می‌شود.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: یکی از اهدافی که شورای شهر در سال آینده دنبال می‌کند بودجه‌ریزی عادلانه و توزیع اعتبارات و امکانات به شکل مناسب و متناسب با جمعیت شهری است که شهرداری سعی خواهد کرد در این زمینه همه مناطق را واحد و یکپارچه در نظر بگیرد.

سرداری با بیان اینکه بر اساس قانون شهرداری‌ها مکلف هستند اول بهمن ماه هر سال بودجه را تقدیم شورا کنند، گفت: ما از چند روز قبل یقین داشتیم که شهرداری این بودجه را آماده کرده و به دلیل برخی برنامه‌ریزی‌ها و حضور مسئولان تقدیم آن با تاخیر چند روزه انجام شده که قطعاً شورای شهر در فرصت باقیمانده از سال سعی خواهد کرد تا این لایحه بودجه را تصویب کند تا به موقع شهرداری به اجرای آن اقدام کند.

این مسئول با بیان اینکه در گذشته بین مرکز شهر و حاشیه شهر و گاه شهروند درجه یک و دو تفاوتی قائل شده بودند که این تفاوت قائل شدن تبعات منفی و آسیب‌های بسیاری نیز به دنبال داشت، عنوان کرد: اینکه بخواهیم شهر را به جنوب و شمال و یا شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم کنیم کار عاقلانه‌ای نیست که گاه آسیب‌ها و صدمات آن جبران‌ناپذیر می‌باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه شورای سوم از اولین روز چنین تفکری را با سعی و تلاش خود از بین برده و به توسعه شهر به صورت واحد و یکپارچه نگاه می‌کند، بیان داشت: نباید سرمایه‌گذار ما در نقطه‌ای از شهر ده‌ها برابر سود کند، اما در نقطه دیگر با سود اندک و گاه با ضرر دادن بخواهد در این حوزه فعالیت کند که در این باب شایسته است ساختار اجتماعی شهر به گونه‌ای تبیین و تعریف شود تا آثار سوء و نگران‌کننده‌ای را شاهد نباشیم.

سرداری افزود:‌ شهرداری در بودجه‌نویسی خود قطعاً به ارائه خدمات واحد و یکپارچه به تمام نقاط توجه داشته و هرگز سعی نخواهد کرد با بی‌عدالتی در حق شهروندان جفایی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر در توسعه شهری و امکانات و منابع گردشگری توجه جدی به نگاه یکپارچه همراه با توسعه اصولی داشته باشیم، قطعاً به سرعت خدمات در نقاط مختلف شهر خودی نشان می‌دهد که ما در عملکرد امسال شاهد آن بودیم که هم در حوزه آسفالت‌ریزی و هم توسعه فضای سبز این کار صورت گرفته است.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول