اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد عنوان کرد

کمبود امکانات درمانی و خدمات نامناسب شهری مهم‌ترین مشکلات جانبازان

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: در حال حاضر و بر اساس اولویت‌ها کمبود امکانات درمانی و خدمات نامناسب شهری مهم‌ترین مشکلات جانبازان به شمار می‌رود.

کمبود امکانات درمانی و خدمات نامناسب شهری مهم‌ترین مشکلات جانبازان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جلسه دیدار با جانبازان شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، معاون سیاسی فرماندار، رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولین و جانبازان برگزار شد.

محمد الفونه دیدار از خانواده جانبازان و ایثارگران را از وظایف مدیران دانست و گفت: مردم و مسئولان باید احترام به جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره آن‌ها را مورد تکریم و احترام قرار دهند.

فرماندار بویراحمد اظهار داشت: به تعبیر امیرالمؤمنین جانبازان عزت جامعه هستند و با توجه به این‌که اهل جهاد بودند خاری را از ایران اسلامی دور کردند که وظیفه تمامی اقشار مختلف جامعه ادای دین و احترام به جامعه هدف است.

وی کشور ایران را دارای موقعیت ویژه‌ از لحاظ جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی و ... دانست و گفت: جامعه امروزی نیازمند تفکر ایثارگری است و کسانی که در دوره‌های مختلف ایثار و از خود گذشتگی نشان دادند تکریم آن‌ها باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و مسئولان و مردم نیز باید ادای دین به این قشر کنند.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد بیشترین مشکلات جانبازان و ایثارگران را کمبود امکانات درمانی مخصوص جامعه هدف و نامناسب بودن اماکن جهت رفت و آمد جانبازان دانست و گفت: مسئولان باید به توسعه درمان آن‌ها توجه داشته باشند تا مشکلات جانبازان و ایثارگران بیشتر نشود و برای مناسب‌سازی ادارات اقداماتی در این خصوص صورت گیرد.

این مسئول دیگر مشکلات جانبازان را خرابی آسانسور بیمارستان‌ها، عدم امکانات و کمبود تابلوهای راهنمایی و رانندگی ویژه جانبازان در سطح شهرها عنوان کرد و گفت: مسئولان اقدامات لازم جهت برطرف کردن مشکلات ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: سرکشی مدیران از خانواده جانبازان و ایثارگران که سرمایه‌های انقلاب هستند بسیار ضروری است که باید از نزدیک با مشکلات آن‌ها و کمبودها آشنا و پیگیری‌های لازم به عمل آید.

فرماندار شهرستان بویراحمد عامل تثبیت انقلاب در دنیای پر هیاهوی کنونی را رشادت ایثارگران دانست و گفت: جانبازان همان شهیدان زنده هستند که وجود آن‌ها در جامعه الگویی ارزشمند برای نسل جوان در راه حفظ کشور و استکبارستیزی است.

انتهای‌پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول