اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بسیج امکانات و کارکنان

خدمات شهری دماوند آماده استقبال از بهار می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند گفت: تمام کارکنان خدمات شهری این نهاد آمادگی لازم را برای استقبال از فصل بهار دارند.

خدمات شهری دماوند آماده استقبال از بهار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، هاشم حقیقی پیش از ظهر امروز در جلسه‏‌ای که با حضور برخی مسئولان شهرستانی برگزار شد، به افزایش ساعت کار و توسعه خدمات اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه با نزدیک شدن به بهار خانواده‏های ایرانی به استقبال این فصل می‏روند، لازم است حوزه خدمات شهر با اقدامات لازم همراه شهروندان بوده تا زمینه نشاط و شادابی شهر را در بهار 92 فراهم کند.

مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند ادامه داد: در روزهای آخر سال با انجام اقداماتی همچون افزایش ساعت کار کارکنان خدمات شهری از دهم بهمن ماه تا نیمه نخست فروردین ماه سال 92، تعیین کارگران ماشین‏‌آلات حمل زباله به صورت مشخص با هدف بهبود خدمت‏‌رسانی و قرار دادن سطل‏های مکانیزه جدید می‏توان خدمت‌‏رسانی به شهروندان را سرعت بخشید.

حقیقی بر افزایش اکیپ‏های امور شهری برای حمل زباله، رفت و روب، شست‏‌وشوی جداول، پوشش لباس‏های متحدالشکل نیروهای خدمات شهری، پاک‏سازی معابر، جمع‌‏آوری نخاله‏‌های ساختمانی، پر کردن مسیرهای حفاری، لایروبی انهار و زیر پل‏ها و نیز شست‌‏وشوی خودروهای خدمات شهری حداقل هفته‏ای یک بار تاکید کرد.

وی بیان کرد: با توجه به تنوع برنامه‌‏های شهرداری دماوند برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی باید با اجرای طرح‏های ابتکاری و نیز بسیج کردن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد، منسجم‌‏تر و با برنامه‏‌ریزی و هماهنگی بیشتر به خانه‌‏تکانی شهر پرداخته و شهر را برای ورود به فصل بهار و سالی نو آماده کنیم.

انتهای پیام/2568/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول