اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز شهرستان دلفان

بهره‎مندی 32 روستای شهرستان دلفان از نعمت گاز لوله کشی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان دلفان گفت: علاوه بر مرکز شهرستان و شهر هفت چشمه در بخش کاکاوند 32 روستای این شهرستان از نعمت گاز لوله کشی بهره‎مند هستند.

بهره‎مندی 32 روستای شهرستان دلفان از نعمت گاز لوله کشی

کامبیز دالوندی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در دلفان با اشاره به اینکه شروع عملیات گازرسانی به شهرستان دلفان از سال 80 آغاز شده است، گفت: پس از گذشت دو سال از آغاز عملیات گازرسانی به شهر نورآباد با 704 اشتراک در سال 82 مردم این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این شهرستان دارای سه جایگاه سوخت سی ان جی است، اظهار داشت: علاوه بر این در سال جاری نیز شهرک صنعتی علی میرزایی شهرستان دلفان نیز از نعمت گاز جهت استفاده صنعتی برخوردار شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دلفان همچنین با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر گازرسانی به روستای زالی یارنظر آغاز می‎شود، افزود: مراسم کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای ایران شاهی با اعتبار سه میلیارد و 265 میلیون و 600 هزار ریال و روستای حبیب‎وند با بودجه یک میلیارد و 320 میلیون ریال در دهه فجر امسال آغاز می‎شود.

دالوندی تعداد مشترکان گاز این شهرستان را شش هزار و 530 مشترک ذکر کرد و افزود: عملیات گازرسانی به مسکن مهر این شهرستان با 641 مشترک آغاز شده است و تا پایان سال جاری نیز به اتمام خواهد رسید و خط تغذیه محور سراب غضنفر نیز در مراحل پایانی است.

انتهای پیام/2304/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول