اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 72 پروژه عمرانی در شهرستان ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: 72 پروژه عمرانی، آموزشی، به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان ایرانشهر به بهره‌‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 72 پروژه عمرانی در شهرستان ایرانشهر

رحمدل بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در دهه فجر امسال، 72 پروژه با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال در ابعاد مختلف عمرانی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، آب، راه، خدماتی، و غیره به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر تعداد زیادی برنامه‌ در سطح شهرستان ایرانشهر برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری جشن انقلاب در آموزش و پرورش با حضور مددجویان، مشارکت همگانی ادارات، مردم و حضور فعال جوانان در شهرستان ایرانشهر از برنامه‌هایی است که در این دهه مبارک انجام می‌شود.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: همچنین رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدای شهرستان ایرانشهر و نیز غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های آغازین دهه فجر امسال بود.

بامری بیان داشت: به مناسبت ایام خجسته دهه فجر، مسابقات قرآنی در مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه‌های پیروزی انقلاب از قبیل مسابقات علمی، شتر سواری، دوچرخه سواری، دیدار علما و معتمدان شیعه و سنی، همایش روحانیون شیعه و سنی و برگزاری یکی از مهم‌ترین مراسم یادواره شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های این شهرستان در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه فرصتی مناسب برای همه مسلمانان به ویژه ایرانیان است اگر چه دشمنان از هیچ حربه‌ای برای خدشه وارد کردن به دین مبین اسلام دریغ نمی‌ورزند اما برخلاف انتظار آنها حضور گسترده مردم در 22 بهمن، پاسخ دندان شکنی به تمامی توطئه‌های آنها خواهد بود.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول