اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

ابزارهای دشمن خانواده‌ها را سرگرم مسائل جانبی کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: دشمن با ابزارهای مختلف موجب غفلت بعضی از خانواده‌ها شده و این زنگ هشدار است.

ابزارهای دشمن خانواده‌ها را سرگرم مسائل جانبی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن،حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در گردهمائی روحانیان این شهرستان اظهار کرد: روحانیان باید در منابر خود به مسائل خانوادگی بیشتر بپردازند و درس‌های یک زندگی ساده و بی‌آلایش را برای خانوادها بیان کنند.

وی روشنگری جامعه در زمینه بحث حجاب ،موقوفه کاری ،حبس بیت‌المال،گرانفروشی و... را وظیفه کار کارشناسی اسلامی روحانیت دانست.

امام جمعه بردسکن افزود: امروز جامعه بیش از هر چیز به معرفت‌شناسی و معرفت دینی نیازمند است، زیرا چنانکه توجه و غفلت از سرچشمه دینی کنیم ،به چشمه آب گندیده لب خواهند زد.

امام جمعه بردسکن سالم‌سازی فضای جامعه را کار روحانیت دانست و اظهار داشت: متاسفانه دیده شده است وهابیت از خدا بی‌خبر وارد مکان‌های حساس از جمله حوزه‌های علمیه شده است.

نماینده ولی فقیه در بردسکن لزوم وحدت را در جامعه مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: رهبری و در خط ولایت بودن کلید موفقیت است و باید همگی در روشنگری جامعه نقش اساسی را با برجسته نمودن اتحاد حول محور ولایت بیان کنید.

امام جمعه بردسکن گفت: امروز جوانان و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بر گردن ما حق دارند که بدانند بر سر این کشور چه آمده است.

وی رشادت‌های اول انقلاب و شروع جنگ تحمیلی دشمن و حیله‌های دشمنان شرق و غرب به ایران را از وظایف روحانیان برای بیان تاریخ ایران در سه دهه اخیر دانست.

علی زرقانی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن هم در این گردهمایی در سخنانی گفت: در شهرستان بردسکن 40 روحانی به عنوان امام جماعت مشغول به فعالیت هستند که می‌طلبد روحانیان زمینه فعالیت‌های تشکیلاتی را در شهرستان داشته باشند.

وی محور کار روحانیت را در شهرستان تبعیت از نماینده ولی فقیه دانست و افزود: اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی رقمی ناچیز است و باید دهیاران با مجموعه سازمان تبلیغات همکاری داشته باشند.

علیرضا زارع رئیس حوزه علمیه بردسکن هم از جذب 20 طلبه سهم این شهرستان در سال ‌جاری خبر داد و از روحانیان خواست در معرفی نخبگان و علاقه‌مندان به حوزه و فراگیری علوم رضوی تلاش کنند.

انتهای پیام/70009/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول