اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز تأکید کرد

لزوم نهادینه شدن آموزه‌های دینی در جامعه و خانواده

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: آموزه‌های دینی می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در تربیت نسل آینده داشته باشد و خانواده‌ها باید این آموزه‌ها را بیش از گذشته نهادینه کنند.

لزوم نهادینه شدن آموزه‌های دینی در جامعه و خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، حجت ‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در نشست بصیرتی منتظران موعود که به همت حوزه مهدیه خواهران در مسجد امام رضا (ع) البرز برگزار شد، با بیان مطالبی به ویژگی‌های اخلاقی پیامبر و نقش آموزه‌های ایشان در تربیت اسلامی خانواده‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: آموزه‌های دینی می‌تواند جایگاه خاص و ویژه‌ای در تربیت نسل آینده داشته باشد و خانواده‌ها باید تلاش کنند تا این آموزه‌ها را بیش از گذشته در جامعه و خانواده نهادینه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ابراز داشت: آن چیزی که امروز موجب شده است تا نظام خانواده در غرب از بین برود این است که خانواده‌ها به آموزه‌های دینی خود پایبند نیستند و اصول اخلاقی جایگاه خود را در غرب از دست داده است.

مصائبی تصریح کرد: بنابر آموزه‌های ناب اسلامی و فرموده‌های پیامبر (ص) و امامان، اصول اخلاقی جایگاه خاص و ویژه‌ای در خانواده دارد.

در ادامه این مراسم نیز مرتضی امیری‌نژاد هادی سیاسی ناحیه مقاومت بویین زهرا با بیان مطالبی به تبیین اقتصاد مقاومتی پرداخت.

این مسئول بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با حمایت از تولیدات داخلی اقتصاد کشور را بیش از گذشته شکوفا کنیم و از کشورهای دیگر قطع وابستگی کنیم.

امیری‌نژاد تأکید کرد: نقش مردم در اقتصاد مقاومتی نقش تأثیرگذار و اساسی است.

این مسئول عنوان کرد: امروز دشمنان در صدد هستند تا اقتصاد مقاومتی را ریاضتی جلوه دهند و همه باید هوشیار باشند تا در مقابل این توطئه و ترفند دشمن ایستادگی کنند.

امیری‌نژاد طرح اقتصاد مقاومتی را تنها عامل برون‌رفت از تحریم اقتصادی دانست و به توجه همگان بر این اصل تأکید کرد.

انتهای پیام/77008/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول