اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

دشمن به دنبال حمله به بنیان خانواده‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: دشمنان در جنگ نرم به دنبال حمله به بنیان محکم خانواده‌ها هستند و با برنامه‌ریزی آغاز به کار کرده‌اند.

دشمن به دنبال حمله به بنیان خانواده‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی ظهر امروز در شورای اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: در زمینه ازدواج آیات و روایت فراوانی وجود دارد، افراد باید دارای شرایط ازدواج باشند و بتوانند عدالت نسبی را رعایت کنند تا یک مجموعه خانواده شکل گیرد.

وی افزود: امروزه زشتی طلاق به حسن تبدیل شده است و با توجه به جمعیت شهرستان آمار آن به عنوان یک تهدید تلقی می‌شود، برنامه‌ریزی کارشناسی و عملیاتی در این زمینه نیاز است و ما باید در همه زمنیه‌ها مراقب باشیم و جوانب یک اجتماع را بسنجیم.

فلاحی تصریح کرد: طلاق به عنوان یک زنگ خطر بیدارباش‌ زده است بعضا مسئولان متولی این امور هنوز در خواب هستند، خانواده‌ها باید آموزش ببینند که دشمنان در جنگ نرم به دنبال حمله به بنیان محکم خانواده‌ها هستند و با برنامه‌ریزی آغاز به کار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود و از نظرات کارشناسی افراد مجرب شهرستان در این زمینه استفاده تا به مرحله‌ای برسیم که شاهد معضلات کمتری در این زمینه باشیم، باید در تحکیم خانواده جهل و نادانی را ریشه‌کن و این آگاهی دادن با عمل همراه باشد تا الگوسازی مناسبی شود.

فرماندار قلعه گنج گفت: باید تلاش کنیم تا معضلات فرهنگی و اجتماعی تبدیل به یک الگوی نامناسب نشود.

اسدالله احمدی‌کهن‌علی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قلعه‌گنج نیز افزود: بحث طلاق یک موضوع زمان‌بر است و در این مدت زمان می‌توان مشاوره و کارشناسی کرد و جلوی آن را گرفت، باید بر اساس آمار و اطلاعات دقیق بررسی و مطالعه و طراحی مداخلات را به شکل جدی انجام داد.

اکبر دستجردی مدیر روابط عمومی بهزیستی شهرستان قلعه‌گنج نیز در این جلسه بیان کرد: به‌ زودی مرکز سلامت روان این نهاد آماده پاسخگویی به همشهریان است و از بین جوانان تحصیل کرده رشته روان‌شناسی دعوت به همکاری می‌کنیم.

وی افزود: افرادی که متقاضی امر طلاق باشند، قبل از هر چیزی باید به این مرکز معرفی شوند و در صورت عدم توافق نهایی طلاق انجام شود.

عمران مؤمنی بخشدار مرکزی قلعه‌گنج نیز در این جلسه  تصریح کرد: جوانان باید قبل از ازدواج در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند و گواهینامه درجه‌بندی شده بگیرند و بر این اساس زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی گفت: برای یک ازدواج با دوام باید عشق و انگیزه کافی هم وجود داشته باشد و مشاهده می‌شود که بعضی از افراد بدون مراجعه به دفاتر رسمی و ثبت ازدواج و طی کردن مراحل آن ازدواج می‌کنند که در موقع ثبت با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/80004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول