اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز کهگیلویه:

28 روستای شهرستان چرام از نعمت گاز بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز کهگیلویه تعداد مشترکین شهری و روستایی در چرام که از نعمت گاز خانگی بهره‌مند هستند را پنج هزار و 904 مشترک ذکر کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 28 روستای شهرستان چرام از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

28 روستای شهرستان چرام از نعمت گاز بهره‌مند هستند

شعبان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به خدمات شرکت گاز پیش از انقلاب اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گام‌های بسیار بزرگی در راستای گازرسانی در سطح کشور برداشته شده است.

رئیس شرکت گاز کهگیلویه با اشاره به خدمات گازرسانی به شهرستان چرام عنوان داشت: قبل از انقلاب با وجود خط لوله 42 اینچ انتقال در جوار شهر، این شهر از نعمت گاز بی‌بهره بود اما در سال 65 عملیات گازرسانی به شهر چرام آغاز شد.

وی تعداد مشترکین شهری و روستایی که از نعمت گاز خانگی بهره‌مند هستند را 5 هزار و 904 مشترک ذکر کرد و ابراز داشت: در حال حاضر تعداد 28 روستای شهرستان چرام از نعمت گاز بهره‌مند می‌باشند.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان چرام دو جایگاه سی.ان.جی وجود دارد، خاطرنشان کرد: شبکه‌گذاری تمام نقاط شهر، انتقال خط لوله گاز 250 پوند از شهرستان چرام به سمت روستاهای دیل و آرو، گازرسانی به شهرک صنعتی از فعالیت‌های اخیر شرکت گاز بوده و هم‌اکنون شرکت گاز شهرستان چرام آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان را دارد.

صادقی به به اهمیت گازرسانی اشاره داشت و متذکر شد: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام، بخش عمده‌ای از مشکلات مردم رفع خواهد شد.

وی به اجرای عملیات گازرسانی به روستای چشمه زعفران چرام اشاره کرد و متذکر شد: روستاییان در پویایی اقتصاد نقش مؤثری دارند چرا که تولیدکنندگان بیشتر مواد مصرفی هستند، بنابراین ما از هیچ کوششی جهت رفاه حال آنان دریغ نخواهیم کرد.

رئیس شرکت گاز کهگیلویه با بیان اینکه دولت نهم و دهم در امر گازرسانی اقدامات ارزشمند و قابل توجه‌ای انجام داده است بر همکاری ادارات و نهادهای شهرستان چرام با شرکت گاز تأکید کرد.

انتهای پیام/82002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول